Studiu de Caz Servicii SEO & Marketing Local – Pet Shop

Studiu de Caz Servicii SEO & Marketing Local – Pet Shop

Aveți un pet shop și căutați clienții fideli? Cu siguranță acest articol o să îți ofere tot ce trebuie să știi cum să-l transformi într-un mare succes folosind SEO & marketing.

Avem soluții pentru a construi un pet shop fidel clienților tăi!

Problema pet shop-ului că nu are succesul necesar pentru a își menține clienții poate fi simplu evitata, mai mult decat atat poate lua cursul unei afaceri care creste zilnic si devine lider.

In printul de mai jos puteti viziona situatia unui client care a apelat la serviciile de SEO, realizare website si marketing Weryon. Sunt monitorizate 24/7 pozitiile organice pentru cele 5 cuvinte cheie aferente pachetului ales.

monitorizare zilnica cuvinte cheie

Știm că mulți din vizitatorii noștri s-au obișnuit cu printurile din softurile folosite de noi pentru monitorizarea afacerilor promovate si totodată i felicităm că urmaresc informatiile oferite de Weryon SEO România.

Oferim informații reale permanente îndreptate obsesiv pentru progresul continuu și din dorinta de a evolua împreună.

Expunem totul pe înțelesul oricui, încercăm să nu intrăm în detalii tehnice pentru că nu vrem să vă pierdem atenția.

WERYON ROMÂNIA

Aici sunt prezentate cazuri pe care echipa noastră le confruntă în încercarea de a oferi cele mai bune servicii de marketing și realizare website profesional. Întotdeauna aici ai să gasesti informații reale și nu denaturate despre serviciile de marketing și SEO puse în practică. Nu vindem cursuri deși am putea să o facem, probabil cel mai bine.

Știm din anii de experienta ca dvs. vreți să vindeți și detaliile tehnice nu sunt cele mai digerabile relatări de aceea păstrăm totul într-o lumină cat mai transparentă și simplă.

Îi felicitam totodată si pe cei care azi au ajuns prima data pe blogul nostru și o să reamintim că valorile masurabile din printul de mai sus sunt: “Keywords” înseamnă cuvinte cheie, “change” – schimbarea privind clasamentul SERP, “latest” – ultima poziție din motorul de căutare (în cazul de față este vorba de Google.ro), “best” înseamnă cea mai buna pozitie obtinuta în timpul monitorizării, “first” – data indexarii, “L- Vol si G-Vol” înseamnă numărul de căutări efectuate de utilizatorii de telefoane mobile în motorul de căutare Google. (pentru desktop exista altă variantă unde numarul de cautari este aproape identic)

Până acum am reușit să aflăm cu exactitate că unul din cuvintele cheie cerute de clientul Weryon și mai exact cuvantul cheie: “Pet shop Ploiești” are un număr de 320 de căutări lunare în Google România. Restul urmează sa le aflăm în următoarele zile, și vom aduce update-ul de cuviință.

Vanzarea este amplificată de celelalte motoare de căutare (320+++++ doar un cuvant cheie) si alte canale de promovare devind virală. Mai jos aveți un print extras din Bing, putem continua… dar sperăm că ați înțeles power point-ul. Numărul Clienților care caută se multiplică odată ce Google te recomandă. După cum puteti observa mai jos este un singur lider… clientul Weryon.

SERP Bing

Ce înseamnă asta în cazul de fată? adică locul 2? 

Înseamnă ca noi mai avem de lucru pentru a ocupa locul 1 și ca în momentul de fata sunt 320 de oameni care lunar vor găsi magazinul respectiv folosind telefonul mobil.

Priveste si verifica simplu deschizand o noua fereastra in motorul de cautare Google. Locul 1 are o RATA DE CONVERSIE 70% și prin cădere se diminuează iar locul 4 de multe ori nu exista. Sunt și afaceri care au profit în pagina 2 Google pentru că și acolo exista căutări însă afacerile de succes trebuiesc sa tinteasca cat mai sus. Nimeni nu este perfect și probabil nici nu o să fie urmărind trendul, important este să stai mereu pe treptele de pe podium. 

Nici 4 luni de la lansare și deja ocupăm locurile dorite de restul proprietarilor de pet shop-uri locale și subliniate in lista sa de dorințe de proprietarului magazinului recent lansat.

data lansarii pet shop

Ce asigură locul 1-3 în Google?

În primul rand vanzări zilnice căci despre asta este vorba și apoi putem enumera o întreagă listă de beneficii. Pe lângă faptul ca aveți o afacere recomandată de Google și știm că ai auzit de creșterea conștientizării “trust” sau a credibilității… trebuie să știi că cel mai mare susținător al afacerii și totodată primul validator de care trebuie să treci cu brio este Google și apoi clientul potențial care va valida prin checkout. 

VALIDAREA GOOGLE

Google se imbunătăteste zi de zi pentru a recomanda vizitatorilor săi cele mai bune și relevante afaceri în topul căutărilor și acest factor este foarte favorabil afacerilor legitime 100%. Puteti folosi această strategie si in cazul afacerii dvs., pe termen lung este cea mai eficientă.

Ce mai știm despre promovarea eficientă a unui pet shop?

Să privim altă afacere promovată de platforma Weryon care are produsele oferite în toata tara. Un caz unde se pare că ne-am mișcat mai repede. De ce? încă nu a reușit să ne primim lista cu preturi pentru a fi afișată în dreptul produselor. (Am aflat ca sunt probleme în aceasta perioada pentru a fixa prețul corect în dreptul produselor datorate schimbărilor din ultima perioada si că si razboiul vecin a afectat acest flux).

Suntem siguri că implicarea în această industrie vine cu aceste detalii. Să revenim la serviciile de marketing si SEO + monitorizare 24/7 de Weryon.

situatia SERP

Nu este prima dată când ajungem cu “proiectul” în prima pagină a motorului de căutare Google. Cand site-ul web este scris avand in fată lista cu cuvintele cheie este mult mai simplu să obții și pozițiile dorite. De data aceasta putem observa și un cuvânt care este folosit de căutătorii de produse pet shop de 8100 căutări lunare, și de asemenea și altele mult mai puternice sau mai slabe valoric, toate sunt oportunitati pe care nu vrei să le ratezi dacă ai un pet shop.

Singurul care a rămas uimit în cazul de fată a fost clientul nostru, cand a văzut pozițiile magazinului său online înainte de a fi finalizat. (dacă a ajuns si la dvs. mesajul să stiti că asteptăm lista cu preturi – 🙂

Și aici nu putem să trecem peste fără să cităm:

“Am auzit ca este foarte greu să învingi marile branduri cu vechime și mai ales în cazul unui pet shop”

Răspunsul Weryon: Ce spuneti dacă în câteva luni (2-3) de la lansare ne vom duela cu cele mai mari branduri? “Ar fi minunat!” a fost răspunsul primit, azi echipa Weryon ca de fiecare dată se tine de cuvant.

Un pet shop după cum se poate observa în numărul de căutări din printul de mai sus poate fi o afacere foarte profitabilă atunci cand alături este o echipă de marketing eficient. Alegerea cuvintelor cheie joaca un rol foarte important. Crearea magazinului dvs. privind clientul dar si cuvintele cheie este maximul de valoare pe care il puteți obține pentru afacerea dvs. indiferent de industria dvs. sau piața la care aspirați.

Serviciile de realizare website, optimizare si SEO pot fi deliciul din marele platou numit succes. Aveți nevoie de un personal unic pentru a oferi servicii de marketing unic. Noi oferim servicii de marketing unic și continuu pentru a crea o bază solidă pentru succesul companiei dvs. Pentru a obține cele mai bune rezultate, înscrieți-vă în programul nostru de testare gratuită! Ia legătura cu un agent Weryon folosind informațiile din pagina de contact.

Efecte Finale SEO Pet Shop Prahova Ploiesti

O imagine care cu siguranța va înlocui cuvintele. Acestea sunt cele cuvinte cheie alese de antreprenorul care nu a greșit că a luat legătura cu noi, se pot observa pozițiile actuale din motoarele de căutare. (“latest” este ultima poziție, best – cea mai buna pozitie în timpul de analiza.. G- vol – numărul de căutări în motorul de căutare Google… etc)

efecte SEO Pet Shop

Cu ocazia zilei de 1 decembrie vă urăm Un călduros “La Mulți Ani! Tine-ți aproape, în curand vom posta alte studii de caz, afaceri diferite de aceasta nișă care prin serviciile noastre au găsit calea să trăim românește și mai bine. La Mulți Ani România!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *