Implementarea chatbot-ului pe site-ul dvs poate fi o alegere excelentă pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și a crește conversiile.

Cu ajutorul unui chatbot, utilizatorii pot obține rapid răspunsuri la întrebările lor și pot fi ghidați prin procesul de cumpărare sau de obținere a informațiilor de care au nevoie.

Servicii Implementare Chatbot, Testează unul acum (vezi mai jos câteva exemple gata de a fi testate cu un singur click).

Orice chatbot este customizabil pentru afacerea dvs. și poate face mai multe decât vă puteți imagina, evitați orice formă de distragere și acordați o maximă atenție la cele ce urmează: Cu siguranță poate înlocui un departament întreg de vânzări iar statisticile sunt absolut umitoare.

Trendurile Utilizării Chatbots

Creșterea utilizării chatboților: În 2022, aproximativ 88% dintre utilizatori au avut cel puțin o conversație cu un chatbot. Această tehnologie devine din ce în ce mai populară și se așteaptă ca piața globală a chatboților să depășească 10 miliarde de dolari până în 2025.

Eficiența în rezolvarea problemelor: Chatboții gestionează acum 65% din comunicările business-to-consumer și pot rezolva 90% din întrebările clienților în mai puțin de 10 acțiuni.

Implementarea în diverse sectoare: Chatboții sunt utilizați pe scară largă în comerțul electronic, resurse umane, marketing și chiar în domeniul sănătății și educației.

Preferințele consumatorilor: Majoritatea consumatorilor (aproximativ 67%) preferă să utilizeze chatboți pentru interacțiuni rapide și fără probleme. De asemenea, 62% dintre consumatori ar prefera să vorbească cu un chatbot decât să aștepte 15 minute pentru un răspuns de la un agent uman.

Ai nevoie de marketing inovator pentru a face față competițiilor, cu abonamentul nostru anual care este probabil cel mai ieftin abonament din Europa ai angajatul model care lucrează non stop la îmbunătățirea brandului tău. Un chatbot personalizat cum este cel oferit de compania noastră poate genera reclamă virtuală sau digitală personalizată, astfel încât clienții pot cumpăra produse și servicii direct de la chatbot.

Automatizările de care ai nevoie pentru a face față unui val de utilizatori curioși

Poate acorda suport, poate recruta personal calificat sau prelua sarcina de înscrieri la seminare, acordă reduceri la produse și serviciii sau poate trimite email. Personalizarea unuia pentru afacerea dvs. poate lua de la 3 ore pană la 3 zile și de multe ori mai intervenim în funcție de cerințe sau de reacția utilizatorilor. Prima lună ne concentrăm pe cel perfect pentru a suține afacerea dvs. iar costurile de personalizare sunt incluse în abonamentul anual. Odată implementat acest chatbot care este totodată și un instrument puternic de marketing aveți certitudinea că cineva este zi și noapte la datorie.

Ai nevoie de o comunicare mai bună cu clienții?

Un chatbot poate fi folosit pentru a facilita comunicarea dintre companie și clienți prin intermediul mesajelor private, în timp ce oamenii de marketing pot utiliza chatbot urile pentru a face promovarea produselor. În cazul în care un utilizator deschide o conversație cu un chat bot acesta preia imediat discuția iar în momentul când o mie de ultilizatori să presupunem deschid 1000 de conversații acesta se multiplică și aveți o mie de angajați ideali la lucru.

Avantajele implementării chatbot-ului

Utilizatorii sunt mai predispuși să facă o achiziție sau să ia o acțiune pe site-ul dvs dacă sunt ghidați prin procesul de cumpărare și li se oferă răspunsuri rapide la întrebările lor. Nu pierdeți timidul din poveste niciodată.

  • Automatizarea interacțiunilor cu utilizatorii curioși
  • Oferirea de suport 24/7
  • Recrutarea de personal calificat
  • Preluarea sarcinilor de înregistrare la seminarii
  • Acordarea de reduceri la produse și servicii
  • Trimiterea de emailuri personalizate
  • Creșterea eficienței operaționale
  • Îmbunătățirea experienței utilizatorilor
  • Reducerea costurilor de asistență clienți
  • Creșterea conversiilor și vânzărilor

Un chatbot poate prelua sarcini repetițive simplificând munca agențiilor de suport sau a operatorilor de call-center, reducând astfel costurile operaționale.

Îmbunătățește experiența utilizatorului: Utilizatorii pot obține informații în orice moment al zilei, fără a fi nevoiți să aștepte răspunsuri de la un operator uman.

Oferă și obține date valoroase: Chatbot-ul poate colecta date despre utilizatori (creează baze de date unice cu clienții dvs.) și interacțiunile lor cu site-ul, oferind astfel informații valoroase pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor și optimizarea afacerii. Înlocuiește cu succes orice Instant Data Scraper simplificând procesele de creare liste relevante pentru vânzări. Un singur instrument cum este acesta poate simplifica foarte mult viața antreprenorilor digitali.

Crește conversiile prin intermediul AI Chatbot

Creșteți eficiența, reduceți costurile și personalul prin automatizări care până mai ieri erau soluții din viitor.
Raport Instant Mail
Primești email în timp real cu acțiunile efectuate
Compatibil Website Personal
Poate fi implementat cu succes în orice website, magazin online, aplicație
Live Chat
Conectează-te cu clienții tăi
Preluare Discuție Live
Puteți prelua discuția acordând suport uman
Compatibil Facebook
Poate fi angajatul ideal de suport și vânzări în rețelele sociale
Compatibil WhatsApp
Nu rata nici o discuție și oferă suportul ideal
Personalizabil 100%
$
45
/lunar
Beneficiați de 30 de zile garanția de returnare a banilor

Implementarea chatbot-ului pe site-ul dvs poate fi o alegere excelentă pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor și creșterea conversiilor. Cu ajutorul unei platforme potrivite și a unui flux de lucru eficient, putem crea un chatbot valoros și eficient pentru afacerea dvs. care va repecta și condițiile GDPR.

Cu un singur click puteti testa câteva exemple afișate mai jos

Crește conversiile prin implementarea chatbot-ului