logo weryon

Consultanta IT

Putem discuta orice problema despre realizare website, problemele actuale si cai de referinta pentru un progres in comun. Datele matematice sunt usor de inteles cand in ecuatie intra factori clari si bine definiti.  

Poti afla de la inceput despre rentabiltate, un audit profesional bine facut folosind experienta Weryon poate sublinia usor orice problema intalnita.

Pentru a invinge concurenta dumneavoastra clar va trebuie un plan bine pus la punct pe care il putem discuta impreuna. Weryon ofera mai jos in aceasta pagina cateva puncte de plecare si de consultanta atunci cand va hotarati sa realizati o imagine pentru marca, firma sau produsele dumneavoastra. 

Oferim suport pentru strategii digitale, pentru cresterea ratei de conversie, definim competitorii prin rapoarte clare, analizam strategia, aplicam si invingem. Atunci când vă apucați de realizarea unei afaceri online și aveți în vedere realizarea unui website trebuie să aveți bine fixate punctele prioritare pentru a reuși să aveți un website cu testele pozitive pentru viteza si performanta, un website compatibil cu primele pozitii din Google.

Plecând de la setările de servere ceea ce înseamnă hosting care este inevitabil pentru o afacere online. Trebuie luate în calcul setările de server, odată ce acesta nu sunt făcute bine nu o să aveți niciodată un site compatibil cu prima pagina din marile motoare de căutare.

Analiza server impreuna cu stabilrea celor mai bune setari in functie de website pot fi considerate servicii unice in Romania.

Weryon.ro este o firma de SEO, Web Development, servicii (de la A - Z) din Romania care ajuta companiile online sa obtina succes in lumea digitala.

Update ul site ului actual, creare Brand online intern sau international nu ar trebui sa fie decat un simplu job pentru echipa Weryon. 

Cum alegi o firma de Web Development sa iti realizeze website ul? Acestea sunt cele mai importante aspecte atunci cand doriti sa angajati o firma sa va construiasca o imagine in lumea digitala.

Acorda timpul necesar şi defineste targetul si scopul realizarii website ului si apoi treci la interogarea firmei de web development, ar trebui să aveţi cel puţin un proiect bazat pe certitudini in ceea ce priveste realizarea obiectivele dumneavoastră şi ce tipuri de funcţionalitati aveţi nevoie.

Inainte de face alegeri in aceasta privinta orice website are nevoie de un plan si definirea scopurilor principale. Cateva intrebări importante au ca si puncte de plecare urmatoarele alineate.

  • Sunt in căutarea de a atrage perspective?
  • Sunt in căutarea unei solutii pentru a genera doar trafic (model bazat pe publicitate)?
  • Sunt in căutarea unei solutii pentru a genera venituri directe (e-commerce)?
  • Sunt in cautarea unei solutii pentru a păstra şi de a spori imaginea?

Acest lucru poate fi partea cea mai confuza de selectarea companiei dumneavoastră web. Dacă cauti in Google o firma de SEO Web Development si gasesti companii care oferă site-uri de 199 euro, în timp ce altele oferă soluţii de realizare website incepand de la mai multe zero uri.

Un site simplu pentru un colecţionar sau o "creare site basic prezentare" pot fi create relativ ieftin. Cu toate acestea, în cazul în care site-ul dvs este imaginea unui brand-ul şi un loc unde se desfăşoară afaceri, atunci preţul poate fi considerabil mai mare.

Preţul unui proiect de realizare website este rezultatul a multe variabile cum ar fi:

  • complexitatea site-ului
  • funcţionalitate
  • numărul de elemente de design personalizat implicate
  • expertiza şi experienţa echipei in realizarea proiectului
  • programul de tarifare stabilite de echipa ta de dezvoltare web

Setaţi aşteptările rezonabile pentru costul şi realizarea de site-ul dvs., luând în considerare complexitatea şi numărul de elemente de design implicate, indeplinirea si trecerea testelor bazate pe masurarea vitezei si a performantei.
Un proiect de de 25k care nu va aduce nici un venit este mult mai scump pentru compania dumneavoastră decât un proiect de 50k, care aduce 300 % ROI. 

Analizarea firmei de realizare website are ca si puncte de plecare raspunsurile la aceste informatii pe care le puteti cere direct sau pe mail.

  • Sunt membrii echipei experţi in industrie şi care sunt calificările? 
  • Cat timp va necesita realizarea si care sunt cheltuielile pentru proiectul dumneavoastră? 
  • Cât de flexibila este tarifarea când necesitatile dumneavoastra implica ore suplimentare care sunt în afara programului de lucru?
  • Firma aleasa defineste in ore realizarea proiectului dumneavoastra si daca da cate ore implica realizarea proiectului?
  • Au mai avut proiecte asemanatoare si daca da care au fost rezultatele?
  • Poate firma angajata sa indice rezultatele specifice (ROI) livrate pentru alţi clienţi?