Alegerea unei agenții de publicitate și marketing digital sau a unui profesionist SEO pentru afacerea dvs. online poate fi dificilă. Ghid de 8 pași vitali pentru alegerea corectă!
Vorbim zilnic cu antreprenori din România și nu numai și mereu observăm greșeli în modul de abordare pentru a trece la alegerea corectă. Doriți să descoperiți „Micile secrete cunoscute” care vă vor permite să zdrobiți complet brandingul si să vă evidențiați afacerea? A profita pe deplin de acest instrumente si servicii de publicitate NU este o sarcină ușoară sub nicio formă…
Nimeni nu poate nega faptul că marketingul pe rețelele sociale și în motoarele de căutare poate fi un instrument foarte puternic pentru marketeri pentru a genera cantități MASIVE de trafic, a construi un brand atractiv și a crește vertiginos vânzările.
Ce trebuie sa știi despre profesionistii SEO?
Am mai scris pe acest subiect dar în fiecare an trebuie să revenim cu această abordare pentru că aflăm metode noi prin care antreprenorii sunt înșelați. Fiecare proprietar de afacere online dorește să aibă de-a face cu cei mai eficienți dintre cei mai buni experți în SEO, publicitate și marketing digital pentru a obține rentabilitatea investiției în timp minim. De aceea, ar trebui să verificați experiența agenției sau a unui specialist înainte de a semna un contract.
Acest articol vă va ghida cu siguranță prin câteva dintre principiile angajării experților în marketing sau în optimizarea motoarelor de căutare pentru a maximiza această investiție. Sincer, în cele mai multe cazuri, este o actiune pe termen lung care necesită angajament, precum și implicare regulată și constantă cu publicul…
Ce trebuie să cunoaștem despre profesioniștii SEO? Deci, fără mai multe detalii să trecem la cele 8 subiecte pe care noi le considerăm elementare de luat în calcul în special atunci când SEO este înțeles în linii mari..
1. Căutați un expert în dorinta de a crea un sistem de încredere
În primul rând, nu vă puteți baza pe niciun tip de presupus expert aleatoriu pentru a genera clienți potențiali organici și, de asemenea, vânzări pentru organizația dvs. Prin urmare, este vital să angajați un expert SEO dintr-un sistem credibil cu rezultate dovedite.
Pentru a găsi o firmă de încredere sau un consultant individual începe căutarea pe Google și nu în alta parte. După puteti să aruncați o privire la Fiverr și, de asemenea, Upwork pentru a face o diferenta de preț si de ce nu pentru a angaja, daca ofertele celor găsiti in motoarele de căutare depăsesc bugetul, sunt foarte multe oferte și acolo bune dar va trebuie să stii să le deosebesti.
Aceste două platforme găzduiesc sute de experți în SEO și marketing online, oferind servicii în diverse domenii de marketing digital însă căutarea supremă este în Google.
Dacă firma de SEO pe care intentionati să o folosiți nu este prezentă în topul căutărilor pe cuvintele lor cheie cum o să poată să poziționeze afacerea dvs. în prima pagina Google? Atenție, si aici pot fi capcane, nu confundați anunturile plătite cu poziția organică.
Ghid pentru alegerea perfectă privind serviciile SEO si Marketing
Aruncă o privire la evaluările găsite pe internet și, de asemenea, evaluările de profil Google My Business, cereți un portofoliu pentru a le valida credibilitatea.
De asemenea, puteți face căutări folosind Google ex: firma SEO, firma SEO Marketing, firma de publicitate și marketing digital din România sau servicii de marketing digital langa mine. Ve-ti găsi mai multe companii de cartier și vă puteți conecta prin formele lor de contact pentru a primi mai multe informații, nu evitati conversatiile si ofertele personalizate pentru afacerea dvs. Reține, nu exista un tipar gata definit pentru afacerea dvs., fiecare afacere este unică si necesită aprofundat acest aspect de firma cu care lucrați.
2. Examinați site-ul web al firmei
Dacă un anumit freelancer sau o firmă de optimizare a motoarelor de căutare nu are un site web de prezentare, nu lucrați cu ei. Nu este ironic că o firmă de marketing online oferă servicii și nu are, de asemenea, un site ferm?
Și, de asemenea, dacă au un site web, verificați experiența clientului, rata, precum și aspectul general. Deoarece oferă soluții de optimizare pentru motoarele de căutare, trebuie să recunoască cele mai bune tehnici SEO și, de asemenea, să le fi implementat pe site-ul lor personal.
Site-ul web al unui profesionist în optimizarea motoarelor de căutare ar trebui să reflecte înțelegerea precum și calitatea.
5. Confirmați Autenticitatea Recenziilor Publicate pe Site-ul Companiei
Există o mulțime de firme de optimizare a motoarelor de căutare în România și majoritatea au recenzii ale consumatorilor. Dar sunt toate reale și, de asemenea, legitime?
Ei bine, dacă aveți vreo îndoială, verificați cazurile contactând clientul pe LinkedIn, Facebook sau prin orice alta forma, dacă numele și informațiile clientului sunt indicate acolo.
O persoană care are experiență de colaborare directă cu aceeași firma pe care o luați în considerare își va împărtăși în mod liber experiența, avantajele și dezavantajele de a lucra cu aceeași companie, precum și rezultatele la care să vă așteptați.
4. Întrebați despre îngrijorări, obțineți aproximări
Aceasta este probabil cea mai importantă fază a angajării unei agenții de marketing electronic în România sau a unui specialist SEO. Pentru a fi bine pregătit pentru sesiunea de interviu, creați o listă de întrebări pe care le-ați adresa experților în optimizarea motoarelor de căutare. Câteva dintre întrebările vitale sunt:
- Ați făcut publicitate anterior unei organizații ca a mea înainte?
- Cât timp îți va lua să aduci rezultate organice?
- Cum pot fi folosite tehnologii avansate de SEO pentru a atrage mai multi clienți?
Faci doar atât on-page, cât și off-page sau poți avea grijă de ceea ce constă în optimizarea tehnologică pentru motoarele de căutare?
- Ce dispozitive folosiți pentru studiul cuvintelor cheie și auditul tehnic?
- Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de serviciile tale în primele 3 luni?
În cazul în care angajați o companie completă de marketing, merită să întrebați dacă aceasta ar avea cu siguranță capacitatea de a vă ajuta în cazul în care intenționați să vă încercați norocul cu plata pe click în viitor.
5. Analizați studiile de caz
O altă secțiune cheie de analizat pe site-ul companiei conține o pagină web de studiu adevărat. Vedeți dacă au niște studii de caz concrete SEO pe care să se bazeze, studii de caz care oglindesc abilitățile lor.
Fiecare studiu de caz are unele obstacole majore implicate de care firma a scăpat cu ajutorul unei tehnici de marketing specializate încercate și testate. În cazul în care unul dintre aceste studii de caz a avut aceleași dificultăți cu care vă confruntați în prezent, firma în cauză este bine pregătită să vi le ofere.
6. Împărtășește-ți obiectivele, țintele anuale și rentabilitatea investiției
Și, în sfârșit, scopul tău în spatele angajării unui expert în marketing electronic este să-ți faci publicitate brandului și să generezi rezultate organice. Deci, trebuie să configurați planul astăzi pentru a evita orice fel de concepție greșită în viitor.
Împărtășiți-vă ipotezele agenției de la care solicitați sfaturi și vedeți răspunsul acestora. Crezi că obiectivele pot fi atinse? Sunteți 100% siguri că aveți capacitatea de a satisface și de a depăși așteptările noastre?
Fiți foarte clari cu privire la rezultatele așteptate pentru a le oferi o sugestie despre ceea ce așteptați de la ei.
7. Nu autorizați imediat un acord lung
Pentru a evita orice pierdere de timp și, de asemenea, de numerar, nu utilizați niciodată un contract de durata rapid. Cereți companiei să-și dea silinta pentru a demonstra și cereți decât factură pentru primele 3 luni, semnați contractul dupa 3 luni în care cu siguranta ar trebui sa se vada rezultate.
Am auzit de cazuri cu plata pentru servicii SEO mai bine de 8 luni fără nici un efect. Acesta este clar un contract foarte păgubos pe care doriți să-l evitați. De cele mai multe ori sunt necesare câteva zile pentru a vedea efecte, și o lună este mult pentru a sesiza efectele în cazul în care site-ul dvs este indexat pe cuvintele cheie dorite. Deci, indexarea reprezintă un proces în care este nevoie de timp si mai mult de o lună pentru acest proces ar trebui să tragă deja semnalele de alarmă.
8. Evita ofertele telefonice
Un număr de telefon poate fi schimbat oricand, nu doriți sa faceți o investiție unde singurul reper este un număr de telefon ci doriți o companie transparentă cu un istoric în spate. La o simplă căutare în motoarele de căutare după numele firmei cu care sunteți gata să semnați va dezvălui identitatea și veți câștiga sau nu informații valoroase.
Au crescut în ultima perioadă această formă de abordare și credem ca ați observat și dvs. …. caut cold caller pentru agentia mea de marketing…., evitați această formă de a recruta pe cineva să lucreze la imaginea afacerii dvs. dacă nu au cele 7 puncte de mai sus acoperite.
Sperăm ca ti-a facut placere acest articol deși scoate din umbra lucruri care nu ar trebui sa se petreacă și totuși ele cresc numeric… Să mai inveselim un pic atmosfera te anunțăm ca între timp Google lucrează la tehnologia, numită „Proiect Starline”, de câțiva ani, dar a făcut-o publică primăvara trecută. În timp ce noi ca și nivel de popor ne luptăm cu cunoașterea efectelor SEO marketing… web development în America se pregătește o nouă tehnologie revoluționară.
Google a explicat că noua tehnologie va apărea „ca o fereastră magică, în care utilizatorii pot vorbi, gesta și pot face contact vizual cu o altă persoană, în mărime naturală și în trei dimensiuni.
Este posibilă prin progrese majore ale cercetării în învățarea automată, viziunea computerizată. , sisteme de afișare a câmpului luminos și audio spațial.”
Compania a anunțat că va extinde testarea Starline la alți „parteneri – întreprinderi” dintr-o multitudine de industrii, cum ar fi tehnologia, sănătatea și vânzările. Google are deja mai multe prototipuri instalate în cabinele din birourile sale din SUA.
Printre companiile care vor experimenta noul concept odată cu lansarea „și vor obține acces timpuriu” se numără Salesforce, WeWork, T-Mobile și Hackensack Meridian Health. Companiile vor testa produsul folosind prototipuri pe care Google le instalează în birourile lor. O sa revenim cu mai mai multe articole pe acest subiect care scoate la lumina un proiect revoluționar în industria vanzarilor.
Să nu uităm, Google își actualizează mereu clasamentele privind relevanța afacerilor recomandate și ar trebui să ne bucurăm că se lucrează aici fără oprire. De ce? Să vă explic simplu, o afacere promovată prin metodele White SEO se îmbunătățește zilnic, săptămânal, lunar.. fără oprire. O afacere nelegitimă ca să nu folosim alte cuvinte.. apare în fața dvs. ori printr-o campanie de plată pentru clicuri ori prin metodele Black Hat care odată cu aceste update-uri sunt învinse.
Un Expert SEO poate folosi metode Black Hat?
SEO este un limbaj, după ce ne naștem începem să vorbim, prima data nu foarte corect… le pocim, apoi mai bine și… evoluăm și printre primele noțiuni învățăm înjurăturile. Black hat asta înseamnă, perioada aceea cand injuri mai mult de cat să iti doresti evolutia spre un vocabular care să-ți facă mandrie că existi. Folosim orice secundă din viața pentru a ne crește valoarea și știm că mulți simtiti la fel si de aici retorica, poate fi construită o imagine care să reprezinte afacerea ta și indirect viața ta în jurul jargonului?
Dacă urmăriți grupurile relationate cu serviciile de SEO o să vedeți că foarte mulți se plâng că au fost afectați de update. De ce? Cu siguranță nu au aplicat teoria corectă intenționat sau nu.