Singurul Ghid SEO on Page de Care Aveți Nevoie în 2023

Singurul Ghid SEO on Page de Care Aveți Nevoie în 2023

Tehnici SEO on-Page care îți vor crește clasamentul (lista de verificare inclusă). Acesta este singurul ghid On-page optimizare SEO de care ai nevoie in 2023.

Aflați exact cum să vă optimizați conținutul pentru motoarele de căutare și utilizatori. On-page SEO este unul dintre cele mai importante procese pe care le puteți utiliza pentru a obține o poziție mai înaltă în rezultatele organice ale unui motor de căutare și pentru a derula campanii de succes SEO.

Știm ca vrem sa parem diferiți și asta se și recomanda în postarile dvs. însă aceste lucruri despre optimizarea SEO nu sunt locul unde vreți sa aduceti unicitate și trebuiesc respectate ca atare.

schema SEO on page

Un site web este punctul central al tuturor proceselor SEO și dacă nu este optimizat corespunzător atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru utilizatori, îți diminuezi șansele de a obține trafic de la motoarele de căutare.

În această postare veți afla tot ce trebuie să știți despre optimizarea SEO On-page. Urmați aceste sfaturi de fiecare dată când publicați o nouă postare și îmbunătățiți-vă clasamentul în motoarele de căutare.

  • Lista de verificare On-page SEO
  • SEO on-page este mai important decât SEO off-page?
  • Ce este On-page SEO?

SEO on-page (uneori denumit „SEO în site”) este procesul de optimizare a conținutului unei pagini web pentru motoarele de căutare. Scopul final al On-page SEO este de a vorbi limba „motoarelor de căutare” și de a ajuta crawlerii motoarelor de căutare să înțeleagă semnificația și contextul paginilor dvs.

De ce este important On-page SEO?

On-page SEO este important, deoarece oferă motoarelor de căutare un număr de semnale care să-l ajute să înțeleagă despre ce este vorba în conținutul site-ului tău. În timpul proceselor de indexare și clasare, motoarele de căutare încearcă să asocieze paginile web cu cuvinte cheie și termeni de căutare introduși de utilizatori în caseta de căutare.

Prin elementele On-page SEO îi puteți arăta cuvintele cheie pe care doriți să le indexati și să le clasați mai sus.

În plus, se numește „on-page” deoarece orice modificări de optimizare aduse unei pagini web contribuie la o experiență mai bună a utilizatorului. On-page SEO este un subset al SEO. Aruncați o privire la diagrama de mai jos și observați cum SEO On-Page interceptează SEO tehnic și SEO Off-Page.

Ce este SEO?

Optimizarea pentru motoarele de căutare este un termen general care include tot ce trebuie să faceți pentru a îmbunătăți pozițiile de clasare ale site-ului dvs. în topul motoarelor de căutare.

Aceasta include optimizarea site-ului dvs. pentru partea de crawling și indexare (adică SEO tehnic). Setări de optimizare pe care le puteți aplica paginilor și conținutului dvs. (adică On-page SEO) și tehnici pe care le puteți utiliza în afara granițelor site-ului (adică SEO off-page).

Pasii unei optimizari corecte SEO on page

Prin elementele On-page SEO puteți ghida motoarele de cautare cu privire la cuvintele cheie pe care doriți să clasați în cautari.

Ce este SEO off-page?

SEO off-page se referă la construirea de link-uri și alte semnale pe care le puteți oferi motoarelor de căutare pentru a le convinge de calitatea și utilitatea site-ului dvs. SEO off-Page se referă la metodele de promovare în afara  site-ului dvs.

11 tehnici SEO on-page pentru clasamente superioare

Acum că teoria despre SEO și importanța On-page SEO este explicată, să trecem la partea practică. Unii oameni pot argumenta că există mai multe tehnici On-page SEO și nu numai 11, dar acestea sunt cele mai importante pe care le poți aplica pe site-ul tău astăzi și să-ți stimuleze rapid creșterea.

Tehnici On-page SEO

Iată un rezumat al tuturor tehnicilor On-page SEO:

  1. Publicați conținut de înaltă calitate
  2. Optimizați titlurile paginilor și meta descrierile
  3. Optimizați conținutul paginii
  4. Titluri și formatarea conținutului
  5. Imagini SEO și alte elemente multimedia
  6. Optimizare URL
  7. Link-uri interne
  8. Linkuri externe
  9. Viteza de încărcare a paginii
  10. Util pentru mobil
  11. Comentarii și On-page SEO

Publicați conținut de înaltă calitate. Când aveți de-a face cu SEO, trebuie să aveți întotdeauna în vedere următoarele:

Un site web cu conținut genial se poate descurca de minune cu sau fără SEO. Un site web cu conținut slab nu va supraviețui cu sau fără SEO. Un site cu conținut bun poate deveni și mai bun cu SEO!

Deci, ce este considerat conținutul bun? Conținutul de înaltă calitate are următoarele caracteristici:

Conținut original (articole, text, imagini, videoclipuri, prezentări, infografice, comentarii etc.) – Fără copii sau rescrieri ale articolelor existente.

Conținut exclusiv pentru site-ul dvs. – Chiar dacă este propriul conținut, dacă le-ați publicat deja pe un alt site, atunci nu este bun pentru site-ul dvs. (cu excepția cazului în care specificați corect eticheta canonică).

Conținut care include elemente text – Scrieți text care să însoțească conținutul dvs. non-text. De exemplu, dacă postați videoclipuri pe site-ul dvs., încercați să adăugați și o descriere text. Dacă adăugați imagini, încercați să descrieți în cuvinte despre ce este vorba în imagine.

Conținut care este util – Nu publicați conținut de dragul publicării. Înainte de a apăsa butonul de publicare, asigurați-vă că ceea ce este postat adaugă valoare site-ului dvs. și usureaza sarcina cititorilor de înțelege.

Conținut care este bine documentat – Utilizatorii nu doresc să citească postări pregătite rapid și nici motoarele de căutare. S-a dovedit că articolele lungi se clasează mai bine decât articolele scurte.

Conținut imparțial – Dacă scrieți despre un anumit subiect sau răspundeți la o întrebare, asigurați-vă că ceea ce scrieți este justificat.

Conținutul care satisface intenția de căutare – Pe lângă caracteristicile de mai sus, trebuie să vă asigurați că conținutul dvs. satisface intenția din căutare. Înainte de a publica orice tip de conținut pe site-ul dvs. web, trebuie să înțelegeți ce tip de conținut doresc utilizatorii să vadă pentru o anumită interogare de căutare.

În general, intenția de căutare poate fi clasificată în patru tipuri:

  1. Informațional – „câte calorii sunt într-o ciocolată?”
  2. Navigație – „Instagram”
  3. Tranzacțional – „cumpărați aparat de cafea”
  4. Comercial – „cele mai bune sfaturi SEO”

Cea mai ușoară modalitate de a afla ce tip de conținut să creați este să profitați de Google, deoarece au făcut deja o treabă grozavă în a înțelege ce le place utilizatorilor pentru diferite căutări.

Deci, primul pas este să accesați Google și să căutați cuvintele cheie țintă. Navigați și examinați cu atenție primele 10 rezultate. Mare atenție la lucruri precum:

  • Tipul de conținut
  • Nivelul de detaliu
  • Cum folosesc imaginile și videoclipurile
  • Designul paginii

Scopul tău este să folosești aceste informații pentru a crea un conținut mai bun. Mai bine în acest context înseamnă o serie de lucruri precum:

  • Mai amănunțit și mai informativ
  • Mai ușor de citit

Eventual prezentarea unei alte perspective asupra subiectului care nu este deja acoperită de conținutul existent.

Eșecul de a crea conținut care să satisfacă intenția de căutare va duce în cele din urmă la clasamente mai scăzute. Chiar dacă reușiți să vă clasați pe Google, acest lucru va fi doar temporar, deoarece Google folosește instrumente diferite pentru a măsura dacă utilizatorii sunt sau nu mulțumiți de site-urile afișate în partea de sus a rezultatelor.

Așadar, înainte de a începe să vă gândiți la On-page SEO, asigurați-vă că conținutul pe care îl creați este ceea ce își dorește un căutător Google.

Metode pentru a valorifica mai bine continutul

Conținutul site-ului web – cele mai bune metode de a crea conținut extraordinar de site

Strategie de conținut – cum să proiectați o strategie de conținut astfel încât să produceți conținut de înaltă calitate pentru site-ul dvs.

Cursuri de marketing de conținut – cele mai bune cursuri pentru a învăța marketingul de conținut

  1. Optimizați titlurile paginilor și metadescrierile

Acesta este SEO 101, dar foarte important pentru On-page SEO. Atunci când motoarele de căutare „citesc” paginile dvs., printre altele, verifică titlul paginii și descrierea unei pagini.

Ele fac acest lucru pentru că trebuie să înțeleagă despre ce este pagina și apoi pe baza altor factori (SEO off-page, autoritate de domeniu, concurență etc.), îți vor clasa pagina (pentru diferite cuvinte cheie) într-o poziție în locul din index.

Sugestie: Dacă nu sunteți familiarizat cu acest proces, petreceți câteva minute și aflați cum funcționează motoarele de căutare.

  1. Titlurile paginilor
  2. Titlu în rezultatele căutării Google
  3. Titlul paginii este afișat în rezultatele căutării Google.

Fiecare pagină trebuie să aibă un titlu unic care să ajute atât motoarele de căutare, cât și utilizatorii să înțeleagă despre ce este vorba.

O pagină cu titlul „Sfaturi SEO pentru începători” este mai bună decât o pagină cu titlul „index.html”. Titlul paginii este unul dintre cei mai importanți factori On-page SEO și am mai discutat despre asta în postările trecute. 

Cele mai importante sfaturi de optimizare a titlului paginii sunt:

Adăugați cuvinte cheie la începutul titlurilor paginii dvs. – Când este posibil, adăugați cuvintele cheie principale la începutul titlului paginii. Acest lucru ajută motoarele de căutare să înțeleagă chiar de la început ce cuvinte cheie vizează pagina.

Asta nu înseamnă că ar trebui să treci linia și să începi să faci umplutură de cuvinte cheie. Dacă nu puteți avea un cuvânt cheie la început, atunci nu este sfârșitul lumii. Doar asigurați-vă că cuvântul cheie țintă face parte din titlu.

Scrieți titluri scurte și descriptive – Un titlu de pagină nu trebuie să fie foarte lung. Recomandarea generală este să o păstrați sub 60 de caractere deoarece aceasta este cantitatea medie de caractere afișată de Google în rezultatele căutării.

Includeți numere și cuvinte de putere – Având numere în titlu, precum și cuvinte de putere precum „Ultimă, nou, uimitoare, listă de verificare etc.”, face titlurile mai interesante și acest lucru le crește CTR (rata de clic).

Nu este nevoie să includeți numele dvs. de domeniu în titlu, deoarece acesta este adăugat automat de Google. Puteți folosi cele 60 de caractere pentru a oferi o descriere exactă a paginii.

O excepție de la această regulă este atunci când ai un brand puternic pe care oamenii îl pot recunoaște cu ușurință, în acest caz, poți lua în considerare să ai domeniul tău în titlu.

Optimizarea titlurilor paginii – cele mai bune practici de urmat pentru a optimiza titlurile paginilor (include exemple).

Metadescription

Exemplu de meta descriere optimizată. Descrierea paginii este afișată pe pagina cu rezultatele motorului de căutare (SERPS). Trebuie să fie descriptiv, să aibă până la 200 de caractere și unic pentru fiecare pagină.

Este oportunitatea dvs. de a vă promova pagina și de a convinge utilizatorii să facă clic pe linkul dvs. și să vă viziteze site-ul web, în ​​loc să selecteze unul dintre celelalte link-uri.

Trebuie remarcat faptul că Google nu afișează întotdeauna meta descrierea personalizată, dar de multe ori folosesc o descriere automată dacă consideră că este mai utilă pentru căutare.

Cele mai importante sfaturi de optimizare pentru meta description sunt:

Evitați descrierile generate automat – Deși este posibil ca Google să nu vă folosească descrierea, este întotdeauna o practică optimă să evitați utilizarea descrierilor generate automat, care uneori nu au sens.

Adăugați cuvintele cheie țintă în meta descriere – Google evidențiază în continuare termenii de căutare atât în ​​titlu, cât și în descriere, astfel încât adăugarea cuvintelor cheie principale face descrierile mai relevante și mai atractive pentru cel care caută.

Optimizare meta descrieri – aflați cum să vă optimizați meta descrierile pentru SEO

Optimizați conținutul paginii

SEO pentru conținut face parte din On-page SEO și are de-a face cu optimizarea conținutului text pentru cuvintele cheie țintă.

Înainte de a publica o bucată de conținut (fie că acesta este text, imagini, audio sau video), primul pas este să faceți cercetarea cuvintelor cheie.

Acest lucru este necesar pentru a afla ce termeni de căutare introduc utilizatorii în caseta de căutare și pentru a crea conținut care le poate satisface intenția.

Odată ce vă decideți asupra cuvintelor cheie țintă, ar trebui să creați o listă de cuvinte cheie asociate (numite și cuvinte cheie LSI), cuvinte cheie longtail și să le utilizați în titlurile, descrierile, titlurile și conținutul paginii.

De ce? Pentru că odată cu introducerea Rankbrain, algoritmii de căutare Google au devenit mai inteligenți și, pe lângă relevanța cuvintelor cheie în conținut, ei caută și relevanța subiectului.

Aceasta înseamnă că, pentru a vă face conținutul mai relevant pentru subiecte ample, trebuie să vă îmbogățiți conținutul cu cuvinte cheie LSI.

Există diferite moduri de a afla ce cuvinte cheie sunt considerate de Google ca fiind relevante pentru cuvintele cheie țintă.

Cel mai simplu și rapid mod este să profitați de trei funcții oferite de Google: Google Suggest, People Request si Similar Searches.

Google Suggest – Când începeți să introduceți o interogare în căutarea Google, vi se prezintă o listă de expresii posibile de utilizat în căutarea dvs. Acestea sunt oportunități grozave de cuvinte cheie pe care să le menționezi în conținutul tău.

Când faceți clic pe căutare, Google vă arată rezultatele și printre acestea, o secțiune numită „Oamenii mai întreabă”. Aceștia sunt oportunități bune de utilizat în subtitlurile dvs.

  • Exemplu de „People Also Ask” de la Google
  • Căutări asemănătoare
  • În partea de jos a rezultatelor afisate pentru o căutare Google vă arată o listă de căutări similare.

Tot ce trebuie să faci este să menționezi unele dintre cuvintele de mai sus în conținutul tău (fără a face spam de cuvinte cheie). 

Titluri și formatarea conținutului

O pagină trebuie să fie formatată corect. Gândiți-vă la el ca la un raport care trebuie să aibă un titlu (h1) și subtitluri (h2, h3).

Eticheta H1 – Fiecare pagină trebuie să aibă o singură etichetă H1. Dacă utilizați WordPress, în mod implicit, titlul unei pagini este campul H1.

Puteți alege fie să aveți aceeași etichetă <title> și <h1>, fie să oferiți un titlu alternativ pentru titlu.

Amintiți-vă că motoarele de căutare afișează în rezultate ceea ce găsesc în câmpul pentru titlu și nu eticheta h1.

În ceea ce privește celelalte titluri (h2, h3), lucrurile pe care trebuie să le aveți în vedere sunt următoarele:

  • Evitați să folosiți un singur cuvânt pentru un titlu, dar faceți-vă titlurile interesante și utile pentru utilizatorii cărora le place să citească un articol.
  • Utilizați titlurile ierarhic, adică prima etichetă de antet este <h1> și apoi <h2> și apoi <h3>, <h4> etc.
  • Subtitlurile sunt un loc minunat pentru a utiliza cuvinte cheie înrudite în conținutul dvs.

Titlul paginii vs eticheta H1 – diferența dintre titlul unei pagini și o etichetă H1 (cu exemple).

Formatarea conținutului – Nu doar aruncați text pe o pagină, ci asigurați-vă că este ușor de citit și de înțeles. Concentrarea Google pe subiecte continuă. Pe 28 septembrie 2022, Google a introdus mai multe moduri de a crea interogări de căutare după subiect. Amintiți-vă, resursele înseamnă o pagină web, iar condiția de calitate este calitatea apartenenței la o categorie.

Conținutul care se bazeaza doar pe cuvinte cheie pare nefiresc de multe ori, deoarece scriitorul se străduiește să creeze propoziții care să includă cuvintele cheie. O modalitate mai bună de a crea conținut este să te concentrezi pe subiecte (precum și pe utilitate!).

Pentru unele tipuri de interogări de căutare, Google poate clasifica site-uri web care aparțin unei anumite categorii de site-uri.

Relevanța determină cât de aproape se potrivește interogarea utilizatorului de căutare cu informațiile despre o companie locală.

Folosiți strong în editor, subliniere sau cursiv pentru a evidenția părțile importante ale unei pagini (cuvintele cheie).

Utilizați un font de dimensiune bună (cel puțin 14 px).

Împărțiți textul în paragrafe mici (maxim 3-4 rânduri).

Utilizați suficient spațiu între paragrafe pentru a face textul mai ușor de citit.

Folosiți CSS pentru a crea secțiuni care ies în evidență și împărțiți textul în părți mai mici, mai ușor de gestionat.

Imagini și alte elemente multimedia

Cele mai bune practici SEO pentru imagini. Imaginile sunt importante pentru prezentare. Ele fac o pagină mai interesantă și mai ușor de înțeles.

Cele mai mari probleme cu imaginile sunt că motoarele de căutare nu le înțeleg și că acestea adaugă timpi in plus la viteza de încărcare a unei pagini.

Utilizați imagini originale. Dacă trebuie să utilizați o imagine existentă de pe web, trebuie să faceți referire la sursă.

Optimizați dimensiunea imaginilor – cu cât dimensiunea imaginii este mai mică, cu atât mai bine.

Utilizați o etichetă ALT pentru a descrie imaginea – Acest lucru ajută motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este vorba în imagine.

tehnici de optimizare Media

Utilizați nume de fișiere descriptive – Nu vă denumiți imaginea doar „image1.jpg”, ci încercați să utilizați nume de fișiere descriptive, de exemplu, „om care inoata.jpg”.

Utilizați o rețea de livrare de conținut – Dacă aveți o mulțime de imagini pe o singură pagină, puteți utiliza un serviciu CDN care va face pagina dvs. să se încarce mai rapid. În termeni simpli, imaginile dvs. vor fi găzduite și servite de un număr de servere, iar acest lucru accelerează procesul de încărcare.

Optimizarea adreselor URL

Optimizarea adreselor URL este importantă pentru un SEO la maxim. Are două părți. Prima parte este optimizarea URL-ului, iar a doua este structura URL-ului.

  • Un link permanent (cunoscut și sub numele de slug) este adresa URL unică a fiecărei pagini.
  • O adresă URL are două părți: domeniul și slug-ul.
  • Adresele URL bune trebuie să aibă mai puțin de 255 de caractere.

La fel ca și titlul paginii, o adresă URL prietenoasă pentru SEO este scurtă, descriptivă și include cuvântul cheie țintă.

Acestea sunt câteva exemple de adrese URL bune:

https://weryon.ro/implementare-chat-bot/
https://weryon.ro/seo-booster-acceron/
https://weryon.ro/preturi/

Acestea sunt exemple de adrese URL greșite:

https://weryon.ro/p?165 sau https://weryon.ro/123131/publica/data2/seo_sfaturi.html

Cele mai bune practici pentru optimizarea structurii adresei URL

Folosiți categoriile – Grupați-vă paginile în categorii pentru a ajuta utilizatorii și motoarele de căutare să găsească mai repede ceea ce doresc.

Este ca și cum ai avea un depozit cu o mulțime de produse neclasificate față de un depozit cu toate produsele alocate unei categorii dedicate.

Puteți avea și subcategorii, nu treceți peste două niveluri. De exemplu, o structură de categorie bună este:

Pagina de pornire > Social Media > Facebook > Articol si nu: Pagina de pornire > Social Media > Facebook > Cum se face > Articolul

Adăugați un meniu Breadcrumb – Breadcrumb este util deoarece permite utilizatorilor să navigheze pe site-ul dvs. într-un mod structurat, deoarece vor ști întotdeauna unde se află și cât de departe de pagina de pornire.

Adrese URL prietenoase din punct de vedere SEO – cum să creați adrese URL prietenoase cu SEO

Optimizarea structurii site-ului – sfaturi despre cum să vă optimizați structura site-ului pentru SEO

Link-uri interne

Cele mai bune practici de conectare internă

Conectarea la pagini din site-ul dvs. este foarte importantă pentru SEO deoarece:

Este ca și cum ai construi propriul tău web. Primul pas pe care îl va face un crawler al motorului de căutare odată ce descoperă o pagină, este să urmărească link-urile pe care le găsesc pe pagina respectivă (atât link-uri interne, cât și externe).

-Deci, când ajung la pagina ta, dacă nu ai alte link-uri în text, ei vor citi pagina ta și vor pleca.

-Dacă aveți legături care indică către alte pagini din site-ul dvs., acestea vor lua în considerare și acestea.

-Este o modalitate de a informa motoarele de căutare despre celelalte pagini ale tale

După cum s-a explicat mai sus, atunci când motoarele de căutare găsesc o pagină cu link-uri, vor merge și vor citi acele pagini, astfel încât să puteți folosi această tehnică pentru a le spune motoarele de căutare despre paginile site-ului dvs. pe care nu le-au descoperit încă.

Este o modalitate de a spune motoarelor de căutare care sunt cele mai importante pagini ale tale. Fiecare site web are unele pagini care sunt mai importante decât altele. Legăturile interne sunt una dintre modalitățile de a identifica cele mai importante pagini, trimițându-le mai multe link-uri interne.

Este o modalitate de a crește timpul petrecut de utilizatori pe site-ul dvs – Un utilizator care vă citește postarea are mai multe șanse să facă clic pe un link pentru a citi mai multe despre un anumit subiect și astfel crește atât timpul petrecut pe site-ul dvs., numărul de pagini pe vizită, cât și pentru a scădea rata de respingere.

Cele mai bune practici pentru conectarea internă:

SEO GHID
  1. Nu utilizați cuvinte cheie doar pentru linkurile dvs. interne
  2. Adăugați link-uri interne atunci când sunt utile pentru cititorul dvs
  3. Nu mai mult de 14 link-uri interne pe pagină (aceasta este părerea mea și nu se bazează pe nicio cercetare sau studii)
  4. Când este posibil, adăugați link-urile în corpul principal al paginii dvs. (nu în subsol sau în bara laterală)

Link-uri externe

Un link extern este un link care indică o pagină din afara site-ului dvs., adică pe un alt domeniu. Pentru site-ul care trimite link-ul, este un link extern, iar pentru site-ul web care primește linkul, este un backlink.

Știm că backlink-urile sunt importante pentru SEO, dar cum rămâne cu link-urile externe? Link-urile externe către pagini similare ajută Google să descopere subiectul paginii dvs. De asemenea, îi arată Google că pagina ta este un centru de informații de calitate.

Adăugarea de linkuri externe la conținutul tău nu te va ajuta direct cu SEO, nu este un factor de clasare, dar te poate ajuta indirect.

Puteți utiliza link-uri externe pentru a le trimite către alte site-uri web și apoi le puteți trimite prin e-mail și le informați despre asta. Webmasterii vor fi încântați să afle că v-ați conectat la ei și aceasta este o modalitate excelentă de a începe o conversație. Puteți construi treptat pe această relație și, în cele din urmă, puteți obține backlink-uri către site-ul dvs., deoarece mulți webmasteri vor avea mai multe șanse să returneze favoarea.

Să analizăm rapid cele mai bune practici de urmat atunci când adăugați linkuri externe la conținutul dvs.:

Adaugați numai atunci când oferă valoare cititorului.

Link numai către site-uri web în care aveți încredere.

Link numai către site-uri web conexe care au conținut unic și original

Utilizați eticheta „nofollow” pentru link-urile externe care merg către site-uri web în care nu aveți deplină încredere.

Viteza de încărcare a paginii

Rata de respingere și viteza paginii – Google investește o sumă uriașă de bani pentru a face web-ul mai rapid. Google va vorbi despre importanța vitezei și despre dorința lor de a include cele mai rapide site-uri web în indexul lor.

viteza este un factor de ranking

Pentru a-i „forța” pe proprietarii de site-uri web să ia în considerare viteza, aceștia au adăugat oficial viteza ca unul dintre factorii de clasare cunoscuți.

Deci, știm cu siguranță că viteza site-ului contează atunci când vine vorba de SEO și clasare. În calitate de webmaster, sarcina ta este să te asiguri că site-ul tău se încarcă cât mai repede posibil, ținând cont de recomandările Google. A avea site-uri web cu încărcare rapidă nu este bună doar pentru SEO, ci și pentru păstrarea clienților și conversii.

ÎMBUNĂTĂȚIȚI VITEZA

Viteza paginii – cum să vă creșteți viteza paginii (ghid ușor pentru începători).

Asigurati-va ca este Prietenos cu mobilul (Mobile Friendly)

Ceea ce ar trebui să faci?
Optimizați-vă site-ul pentru mobil – Aproape 60% dintre căutările din Google provin acum de pe dispozitive mobile.

Aceasta înseamnă că, dacă site-ul dvs. nu este compatibil cu dispozitivele mobile, pierdeți deja jumătate din traficul potențial.

În primul pas, asigurați-vă că site-ul dvs. este compatibil cu dispozitivele mobile. Verificați-vă site-ul web cu instrumentul Google pentru dispozitive mobile și remediați eventualele probleme.

Apoi faceți un pas mai departe și testați-vă site-ul pe mobil, așa cum ar face un utilizator real, și asigurați-vă că totul este afișat corect, inclusiv butoanele CTA.

În general, site-urile cu un design responsive, n-aveti de ce să vă faceți griji cu privire la compatibilitatea cu dispozitivele mobile.

Comentarii și SEO On-Page

Mulți oameni cred că, odată cu creșterea numărului de comentarii pe blogurile de pe social media, nu mai sunt importante, dar este greșit.

Comentariile pe blog sunt încă importante. După cum a afirmat Gary Illyes de la Google, este un indiciu că oamenilor le place conținutul dvs. și interacționează cu pagina, iar acest lucru vă poate îmbunătăți cu adevărat SEO.

Comentarii și SEO – Utilizatorii înainte de a posta un nou comentariu vor citi cel mai probabil comentariile existente și aceasta este o modalitate suplimentară de a crește timpul petrecut pe pagină și pe site-ul dvs.

Pentru a utiliza cât mai bine comentariile, urmați aceste reguli simple:

  • Moderați întotdeauna comentariile înainte de a publica
  • Evitați să publicați comentarii prea generale
  • Aprobați numai comentariile relevante pentru conținutul paginii și adăugați valoare
  • Nu aprobați comentariile atunci când utilizatorii nu folosesc un nume real
  • Răspundeți întotdeauna la comentarii, acest lucru va încuraja mai mulți oameni să comenteze.

Lista de verificare On-page SEO

Dacă ați citit articolul până în acest moment, principalele sfaturi sunt rezumate în lista de verificare de mai jos.

  • Asigurați-vă că înțelegeți diferența dintre On-page SEO și SEO off-page.
  • Asigurați-vă că conținutul dvs. este original, util și bine documentat.
  • Examinați și optimizați titlurile paginilor dvs. adaugand cuvinte cheie, cuvinte puternice și numere.
  • Furnizați o meta-descriere unică pentru toate paginile dvs. (includeți cuvintele cheie principale).
  • Efectuează cercetarea cuvintelor cheie și asigurați-vă că cuvintele cheie principale fac parte din titlu și conținut.
  • Găsiți LSI și cuvinte cheie asociate și utilizați-le în titluri și conținut.
  • Asigurați-vă că pagina dvs. are o singură etichetă H1.
  • Utilizați titlurile ierarhic pe pagină (H1 -> H2 -> H3).
  • Înfrumusețează-ți conținutul (folosește strong, cursiv și CSS).
  • Optimizați-vă imaginile și alte elemente multimedia (textul ALT este cel mai important factor pentru imagini).
  • Asigurați-vă că adresele URL sunt prietenoase cu SEO și că Structura dvs. URL imită structura site-ului dvs.
  • Adăugați linkuri interne la conținutul dvs.
  • Adăugați linkuri de ieșire la conținutul dvs. (link către site-uri de înaltă calitate).
  • Asigurați-vă că site-ul dvs. se încarcă în mai puțin de 3 secunde (atât desktop, cât și mobil).
  • Asigurați-vă că site-ul dvs. este compatibil cu dispozitivele mobile.
  • Încurajați comentariile, dar publicați numai comentarii care au sens.

Este On-page SEO mai important decât SEO off-page?

Pentru a obține o expunere maximă în motoarele de căutare și pentru a-ți menține utilizatorii fericiți, ai nevoie atât de SEO off-page, cât și de SEO on-page.

On-page SEO este mai important (cel puțin pentru site-urile web noi), și voi explica mai jos de ce.

„Vorbiți” limba motoarelor de căutare

Este mai logic să începeți cu On-page SEO și să faceți corect, decât să încercați să convingeți motoarele de căutare să vă ofere clasamente mai bune cu SEO off-page.

Motoarele de căutare sunt programe de calculator (software) și nu „văd” un site web ca un utilizator normal, dar pot înțelege doar codul și în special limbajul HTML.

Cu SEO și în special On-page SEO, „vorbiți” limba lor. Scopul tău este să-i ajuți să înțeleagă, oferindu-le diverse semnale prin structura unei pagini și optimizarea conținutului, despre ce este o pagină.

Cu cât le puteți da mai multe semnale, cu atât sunt mai mari șansele dvs. de a obține un clasament mai bun.

On-page SEO este și despre utilizator. Nu uita niciodată că obiectivul tău principal este să-ți faci utilizatorii fericiți.

SEO off-Page poate aduce trafic pe site, dar dacă nu este configurat corect sau dacă nu este ușor de utilizat, rezultatele vor fi dezamăgitoare.

Multe site-uri înțeleg greșit. Este uimitor, dar este adevărat că majoritatea site-urilor web de astăzi nu sunt optimizate pentru motoarele de căutare.

În ciuda multitudinii de informații despre SEO, mulți proprietari de site-uri web cred că nu merită să încerce SEO și renunță înainte de a începe.

Pentru aceste cazuri, SEO on-page are multe de oferit atât din punct de vedere al utilizării, cât și din punct de vedere al traficului.

On-page SEO este uneori tot ce ai nevoie

Dacă rulați un site web pentru o afacere mică și aveți nevoie să convingeți clienții locali să caute diferiți termeni pe Google, atunci On-page SEO este tot ce trebuie să faceți.

SEO off-page vine după SEO On-Page

Înainte de a începe să vă gândiți cum vă puteți promova site-ul web, trebuie să vă asigurați că este optimizat și în stare bună. Despre schema org o să discutam in unele din articolele care urmează, chiar merită un articol shema org si speram sa intelegeti cat de eficient poate fi nu doar sa o aveti pe site ci sa fie confirmata corect implementat.

Deci, primul pas este să lucrezi cu SEO on-page și apoi să mergi catre optimizarea SEO off page.

Compania Mea – Profilul Unic Google

O metoda in plus sa castigati clienti folosind internetul este oferita de Google gratuit prin serviciul GMB (Google My Business). Deși Google poate extrage informații de pe web, cel mai bun mod de a vă asigura relevanța este cu o înregistrare completă a Compania mea pe Google. Gândiți-vă la cuvintele cheie pentru care v-ați optimizat site-ul web – aceleași cuvinte cheie pentru produse și servicii ar trebui să apară în profilul dvs. GMB.

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le fac antreprenorii români este trecerea numele companiei la titlul afacerii în loc sa foloseasca cel mai important cuvant cheie. Nu cauta nimeni numele afacerii tale ci o sa caute serviciile sau produsele de care este interesat. Despre off page SEO am scris si-o sa mai scriem, nu uita sa treci blog-ul Weryon la favoritele tale resurse de a înțelege și a folosi SEO și internetul în avantajul tău.

Distanța determină cât de aproape este utilizatorul de căutare de companiile locale pe baza informațiilor de browser ale utilizatorului. Cu cât utilizatorul de căutare este mai aproape de o afacere locală, cu atât este mai probabil ca această afacere să apară în rezultatele hărților locale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *