SEO 2022 – Învinge Concurenții cu Aceste Strategii

SEO 2022 – Învinge Concurenții cu Aceste Strategii

Google își actualizează formula de 500-600 de ori pe an. Asta indică că există cel puțin o actualizare în fiecare zi a anului, deci SEO înseamnă să ții pasul.

Este dificil să monitorizezi toate schimbările si clar iti trebuie mai mult decat pasiune sau dorinta de a castiga bani din asta. Cu toate acestea, dacă rămâi înțeles despre câteva dintre cele mai mari moft-uri și, de asemenea, metode de optimizare SEO din 2022, vei fi cu un cap deasupra concurenților tăi.

Știm că 75% dintre cei care caută nu trec niciodată pe lângă prima pagină web a rezultatelor motorului de căutare. Așadar, este necesar să se stabilească cum să învingă aceste actualizări de algoritm și să fie în continuare pe prima pagină a paginilor de rezultate ale motorului de căutare online.

CUM SA AJUNGI IN TOPUL GOOGLE

Pentru a vă ajuta să evitati alte strategii care sunt pierdere de timp am creat această listă cu cele mai importante 10 strategii vitale de optimizare a motoarelor de căutare din 2022.

Înțelegeți elementele vitale ale site-ului dvs. (Core Web Vitals)

Elementele vitale web de bază ar putea fi un termen SEO nou-nouț de care nu ați devenit conștient. Cu toate acestea, în 2022, este necesar să vă familiarizați singur cu ceea ce înseamnă acestea și cu criteriile de măsurare din spatele lor. În mai Google a prezentat Web page Experience, un nou algoritm care plasează paginile pe baza evaluărilor sale vitale de bază. Te invitam sa citesti in continuare.

Deci, care sunt elementele vitale de bază ale internetului?

Google le definește ca o colecție de valori care măsoară rata, capacitatea de răspuns și, de asemenea, stabilitatea estetică. Săpăm puțin mai adânc în ceea ce înseamnă elementele vitale de bază ale internetului în acest articol, dar mai jos este o recapitulare rapidă. Cea mai mare parte de conținut (LCP) – Rata paginii de acțiuni. Acesta este momentul în care consideră că conținutul principal al unei pagini trebuie încărcat. LCP optim este de 2,5 secunde sau mai rapid.

audit SEO

Întârzierea primei introduceri (FID) – Pasi de răspuns a paginii web. Acesta este momentul în care consideră că o pagină ajunge să fie interactivă. FID adecvat este mai mic de 100 ms.
Schimbarea cumulativă a aspectului (CLS) – Procedează stabilitatea vizuală. Aceasta este cantitatea de schimbare neașteptată a designului conținutului estetic al paginii web. CLS optim este mai mic de 1.

Deoarece recunoașteți pentru ce ar trebui să măsurați, exact cum îl măsurați? De fapt, Google și-a actualizat o serie de instrumente existente, astfel încât să fie formate din capacități principale ale dimensiunilor Internet vitals. Fiecare dintre aceste dispozitive utilizează rapoarte care oferă informații, precum și înțelegeri asupra stării de sănătate a valorilor esențiale ale internetului.

Gândiți-vă să investiți timp în fiecare dintre aceste sisteme și să vă familiarizați singur cu aceste date și cum vă puteți îmbunătăți scorurile înainte ca noua experiență de actualizare a paginii web să fie pusa in actiune.

1.Consola de navigare Google
2.PageSpeed InsightsFar
3.Chrome DevTools
4.Raport Chrome UX
5.Extensia Web Vitals

Optimizați pentru Google Passage Position

În octombrie 2020, Google a lansat ceea ce ei numesc poziție Flow, unde pasajele private de pe site-uri web pot fi evaluate împreună cu întreaga pagină în sine. De ce contează asta? Aceasta înseamnă că Google poate scoate zone dintr-o pagină web chiar dacă pagina web acoperă un subiect diferit de ceea ce este prezentat în SERP.

analiza trafic consola Google

De exemplu, să presupunem că ați creat o postare pe site-urile de socializare de marketing, acoperind o gamă variată de elemente din publicitatea și marketingul pe rețelele sociale, cum ar fi instrumente, abordare, valori, rețele și așa mai departe.

Pagina dvs. web poate fi clasată pentru cuvântul cheie prin site-urile de rețele sociale care face publicitate, chiar dacă este posibil să nu fi lucrat pentru acele cuvinte cheie. Datorită faptului că Google vede un flux adecvat în ceea ce privește instrumentele de publicitate în rețelele sociale în postarea dvs., indexează acel anumit flux.

Folosiți propuneri contextuale de valoare și bucurati-va de un un trafic mai mare

Optimizarea pentru poziția Google Flow este la fel de ușoară ca și dezvoltarea unui articol ușor de citit și a experienței ușor de utilizat. Cel mai mare accent ar trebui să fie pe producerea de secțiuni clare în articole. Concentrați-vă pe încorporarea cuvintelor cheie ca titluri pentru aceste domenii. Materialul dvs. din aceste secțiuni ar trebui să fie clar și, de asemenea, concentrat pe subiectul secundar din interior. Considerați-l ca pe un articol dintr-o postare de blog. Aceste domenii ar trebui să fie întotdeauna relevante pentru subiectul dvs. principal, dar, de asemenea, să aibă sens din punct de vedere contextual.

Concentrați-vă pe Google Snipets, aceste fragmente incluse

Fragmentele prezentate, altfel, în prezent, trebuie să devină o parte a strategiei dvs. în 2022. Denumite “Sfântul Graal al căutării”, biții prezentati apar gata sa vanda la începutul paginii web SERP într-o casetă în formă de dreptunghi.

Desigur, nu puteți alege materialul afișat într-un fragment evidențiat, totuși vă puteți maximiza conținutul, astfel încât este mai probabil să apară într-un fragment prezentat. Iată câteva recomandări.

planificatorul de cuvinte cheie

Expresii de cuvinte cheie (long tail) termenele lungi… Potrivit SEMrush, cu cât cuvintele sunt mai lungi dintr-o întrebare de căutare, cu atât este mai mare șansa de a returna cu siguranță un pic continut evidențiat. Doar 4,3% dintre cuvintele cheie cu un singur cuvânt au provocat un fragment evidențiat, spre deosebire de 17% dintre expresiile cheie compuse din 5 cuvinte, precum și 55,5% dintre frazele cheie construite din 10 cuvinte.

Una dintre marile greșeli pe care și “experții” cateodata le mai comit este de a crea strategia de backlinks în jurul cuvintelor principale (short tail) și asta este o eroare foarte mare în SEO care generează o reacție în lanț negativă. Și un punct în cod poate ruina o afacere digitală, cat despre crearea unei strategii de a domina piața o să mai vorbim, despre asta este Weryon.

Întrebări de utilizare

Orice material pe care îl creați ar trebui să fie creat cu intenția utilizatorului în minte. De obicei, atunci când oamenii caută pe Google, folosesc interogări sub formă de întrebări. Așadar, compunerea materialului având în vedere aceste preocupări, precum și răspunsurile, vă va stabili cu siguranță că faceți și mai multe fragmente prezentate.

Tot batranul SEMrush a descoperit cuvintele îngrijorătoare, „de ce”, „a face” și „poate” returnează cele mai multe fragmente evidențiate, în timp ce cuvântul „unde” a activat cea mai mică cantitate de biți evidențiați.

Aranjați cu atenție

Există 4 tipuri diferite de layout-uri de biți prezentați: paragraf, listă de verificare, tabel și videoclip. Când vă creați conținutul, țineți cont de aceste stiluri diferite. De asemenea, țineți cont de scopul unui fragment evidențiat. Google intenționează să prezinte informații cu ușurință și clar, celor care caută un răspuns rapid. Deci, layout pentru cititorul rapid.

Asta nu înseamnă că nu puteți avea paragrafe mai lungi de text în postările dvs., dar păstrați acel conținut după semnificația fragmentului prezentat. Acest lucru trebuie să fie scurt, clar și la obiect.

Aflați principiul EAT

Conceptul EAT vă poate ajuta să stăpâniți succesul SEO pe termen lung, în ciuda algoritmului Google care se schimbă în mod regulat. Pare destul de grozav, nu-i așa? Dar ce este EAT la nivel mondial? EAT înseamnă competență, autoritate și încredere. Este, în esență, dimensiunea reputației online a mărcii dvs. pe internet. Google plasează mult mai bine nume de marcă autentice și site-uri de încredere mai sus decât cele necunoscute.

Dacă piața dvs. este puțin mai saturată decât diverse alte piețe, s-ar putea să vă gândiți exact cum la nivel mondial intenționez să-i înving pe unii dintre concurenții mei, care sunt firme importante sau mărci bine stabilite? Începeți mic, nu vă simțiți copleșiți. Există pași clari pe care îi puteți lua pentru a dezvolta autoritatea, fiabilitatea și reputația mărcii dvs. Iată câteva dintre următoarele:

  • Cereți clienților să lase evaluări bune pe site-uri credibile precum Yelp daca aveti afacerea in UK si restul tarilor acoperite de Yelp, Trust, BBB, Amazon sau Google.
  • Obțineți link-uri web de calitate superioară de pe site-uri web din sectorul dvs.
  • Obțineți recomandari pe forumurile publice.

Demonstrați EAT pe site-ul dvs. prin mărturii, studii, evaluări și alte forme de dovezi sociale.

Numeroase fraze cheie

Cu fiecare actualizare de algorithm pe care o lansează Google, motorul de căutare pe internet ajunge să fie avansat. Acum, Google a anunțat că poate recunoaște subiectele pertinente ale unei expresii de căutare a detaliilor. De exemplu, dacă ar fi să răsfoiți „echipamentul de antrenament”, Google înțelege în prezent că „instrumentele pentru planul de cheltuieli”, „alegerile premium” sau „ideile de spațiu mic” sunt subtermene relevante, iar SERP-urile vor afișa cu siguranță o serie mai largă de rezultate. .

Ce înseamnă asta pentru SEO? Cu siguranță vor exista o mulțime și mai mulți concurenți pentru fraze de căutare mai scurte. Cu toate acestea, dacă utilizați expresii cheie lungi sau mai multe anumite expresii cheie cu 3 cuvinte sau mai multe, veți avea o posibilitate mai mare de a vedea domeniul dvs. în primele rezultate atunci când examinați poziția site-ului pentru expresia relevantă, dar și expresiile asociate probabil de asemenea.

Trafic Monitorizat cu consola Google

Mai jos este un exemplu. Dacă încercați să vă clasați pentru „îmbrăcăminte personalizată”, poate că titlul, meta descrierea și linkul includ acea expresie, cu toate acestea, includeți, de asemenea, „paltoane cu logo pentru companii”, hanorace și tricouri de marcă, precum și „pulovere”. pentru companii” chiar în conținutul dvs. Acest lucru vă ajută să vă clasificați pentru o varietate de întrebări de căutare diferite și, de asemenea, permite Google să înțeleagă că îmbrăcămintea personalizată de marcă este legată și de aceste alte expresii de căutare mari.

Produceți conținut nou

Acest lucru poate părea un fel de evident, dar ocazional agențiile de marketing online sunt prinse la fel de bine de informațiile SEO pe pagina lor și nu țin cont de a se concentra pe crearea de conținut web nou de calitate pentru cei care caută. Amintiți-vă că peste 4,4 milioane de postări sunt lansate în fiecare zi. Deci, dacă nu generați în mod regulat conținut nou, este destul de ușor să rămâneți în urmă.

Când creați material nou, aveți, de asemenea, șansa de a optimiza cele mai bune metode de optimizare pentru motoarele de căutare din ziua de astăzi. Concentrați-vă pe titlurile paginilor, anteturile conținutului web, subtitlurile, mesajul alternativ imagine și, de asemenea, noile expresii de căutare vizate de dvs.

Materialul proaspăt este, de asemenea, văzut de utilizatori ca fiind mai bun decât conținutul vechi. Când oamenii caută un răspuns la o îngrijorare, de obicei se uită la data pentru importanță. Dacă toate postările de pe blogul dvs. au date vechi și detalii învechite, acestea vor rata imediat următorul rezultat al motorului de căutare.

În cele din urmă, calitatea este un clasament considerat și în sine. Cu cât eliberați mai mult calitativ, cu atât Google vă va indexa mai des paginile și, de asemenea, cu atât afacerea dvs. va evolua mai repede.

Actualizați conținutul vechi

Deși s-ar putea să fiți ocupat să dezvoltați conținut nou-nouț, nu puteți trece cu vederea actualizarea conținutului dvs. vechi. Aceasta este o strategie crucială de optimizare a motoarelor de căutare pentru 2022. Dacă lansați doar material nou-nouț, conținutul dvs. vechi va diminua cu siguranță harta și va deveni lipsit de importanță. Având în vedere că probabil ați petrecut mult timp cu acele mesaje vechi, nu ratați posibilitatea pe care vi le pot oferi odata ce sunt actualizate.

Printre cele mai convenabile mijloace de a revitaliza materialul vechi este efectuarea unui audit asupra linkurilor interne. Găsiți și, de asemenea, reparați orice fel de link-uri web externe care sunt deteriorate. Acest lucru nu numai că vă îmbunătățește experiența utilizatorului, dar vă împiedică să fiți pedepsit de Google pentru că aveți multe link-uri rupte.

Reveniți și actualizați-vă și linkurile interioare. Pe măsură ce produceți conținut web proaspăt, nu neglijați să reveniți direct în conținutul web vechi adecvat și să includeți linkuri către aceste mesaje noi. Acest lucru îi spune lui Google că există un parteneriat între aceste pagini web și îl va ajuta pe Google să indexeze mai rapid paginile dvs. noi-nouțe, ajutând, în același timp, postările dvs. de pe blog să se claseze mai bine pentru întrebările de căutare relevante. Nu uitati de reactualizarea Site Map.

Concentrați-vă pe experiența utilizatorului

Adevărat, atunci când este vorba de optimizarea motoarelor de căutare, fiecare strategie ar trebui să se asocieze într-un fel cu îmbunătățirea experienței utilizatorului. Despre asta se referă optimizarea pentru motoarele de căutare. În 2022 si cu siguranta in anii care vor urma acest lucru va fi mai vital decât oricând.

Cu toate acestea, noua concentrare asupra elementelor vitale de bază ale internetului este totul despre experiența clienților. Dar, pe deasupra, Google ia în considerare în plus rata de respingere, timpul de așteptare și procentul de clic. Scopul este ca un utilizator să facă clic pe rezultatul dvs., să petreacă timp făcând clic pe diverse pagini și, de asemenea, să petreacă cel puțin 3 minute pe site-ul dvs.
Iată câteva variabile de luat în considerare atunci când vă evaluați experiența utilizatorului:
Utilitate pentru dispozitive mobile – site-ul dvs. are un design adaptabil pentru dispozitive mobile?

Navigare – este foarte ușor pentru clienți să găsească diverse alte pagini web pe site-ul dvs.?
Viteza paginii web – este nevoie permanent pentru ca site-ul dvs. să se umple?
Interactivitate – aveți atribute pe site-ul dvs. care îi determină pe clienți să interacționeze cu materialul dvs.?

Material de calitate superioară – aveți greșeli de scriere, link-uri deteriorate sau pur și simplu conținut inadecvat?
Îmbunătățind câteva dintre aceste domenii, veți vedea că oamenii vor începe să investească și mai mult timp pe site-ul dvs. web. În consecință, Google va începe să clasifice site-ul și paginile echivalente mai sus în SERP-uri. Totul datorită experienței excelente pentru clienți.

Nu uitați de imagini

Peste 20% din toate căutările web din Statele Unite au loc pe Google Images. Deci, pentru a domina SEO în 2022, este esențial să recunoaștem cum să optimizați orice tip de imagini pentru căutare

Dar cum să optimizați fotografiile pentru căutarea pe Google?

Începând prin a vă asigura că orice fotografii pe care le utilizați sunt de calitate excelentă și sunt relevante pentru expresia dvs. de căutare. Ar trebui să fie clar pentru utilizatori ce legătură are materialul dvs. doar aruncând o privire asupra imaginii dvs.

Asigurați-vă întotdeauna că comprimați orice tip de imagini pe care le utilizați înainte de a le urca pe site-ul dvs. web. Amintiți-vă, Google verifică rata paginii web ca o variabilă de clasare. Imaginile cuprind 21% din greutatea unei pagini web complete, ceea ce sugerează că, chiar și o singură imagine uriașă poate reduce un site web rapid. Squoosh este un instrument ușor și gratuit pe care îl puteți utiliza pentru a vă comprima rapid fotografiile.

Etichetele “alt” foto sunt, de asemenea, extrem de importante. Aceasta este alegerea mesajului pentru imagini și folosită de motorul de căutare de pe internet pentru a ajuta la asocierea frazelor cheie cu fotografia dvs.

optimizarea pozelor

Când dezvoltați textul alternativ, asigurați-vă că aveți detalii pertinente și expresii de căutare atunci când este necesar. Cu toate acestea, aveți grijă să nu faceți abuz de cuvinte cheie dacă nu sens să includeți cuvântul cheie revendicat, nu îl includeți. Google ar putea vedea acest lucru ca spam și, de asemenea, să vă pedepsească site-ul.

Backlink-urile sunt inima SEO. Într-adevăr, nu poți avea o tehnică SEO solidă în 2022, 2023… și să nu ții cont de construirea de link-uri de înaltă calitate către site-ul tău.

De ce? Backlink-urile sunt un mijloc vital pentru a dezvolta autoritatea numelui de marcă. La fel cum am stabilit deja că în 2022, competența, autoritatea și, de asemenea, credibilitatea vor fi cu siguranță mai vitale ca niciodată. Atunci când un site web, cu o autoritate reputabilă deja dezvoltată are linkuri către site-ul dvs., elementul dvs. EAT este stimulat și, prin urmare, Google vede site-ul dvs. ca un răspuns legitim pentru cei care caută.

Am creat o imagine de ansamblu completă despre cum să vă dezvoltați strategia de backlink. De la șabloane de design de e-mail, până la cele de făcut și, de asemenea, ce nu trebuie făcut în crearea de link-uri, aflați mai multe despre cum să construiți backlink-uri cu succes. Iată câteva sfaturi rapide:

Concentrați-vă pe calitate înaltă decât pe cantitate – autoritatea numelui de domeniu al linkului dvs. este mai importantă decât cantitatea de link-uri web pe care le aveți.

  • Luați în considerare blogging-ul pentru invitați.
  • Utilizarea forumurilor de pe internet pentru a partaja conținutul dvs. web și a vă conecta la persoane din sectorul dvs.
  • Valorificați rețelele sociale prin partajarea de materiale benefice

Este dificil să fii la curent cu fiecare actualizare a algoritmului Google. Monitorizarea celor mai actualizate tendințe este valoroasă, dar totuși dificilă pentru un expert în marketing activ. Deci, cea mai mare strategie de optimizare a motoarelor de căutare de care trebuie să țineți cont în orice mod este de a îmbunătăți site-ul pentru vizitatorii dvs.

Opriti-va din încercarea de a crea conținut pentru motorul de căutare. În 2022, oamenii și, de asemenea, experiențele sunt în centrul oricărei tehnici de optimizare a motoarelor de căutare și, de asemenea, sfaturi.. trucuri. Așadar, concentrează-ți timpul și energia pe crearea de conținut de înaltă calitate, care răspunde și, de asemenea, educă identitatea țintă. Acesta este fundamentul oricărui fel de tehnică SEO. De acolo, folosiți strategiile SEO vitale din 2022 pentru a vă îmbunătăți, modifica și îmbunătăți inițiativele dvs. cat si relatia cu cumparatorul final.

Pentru că ești încă în faza de explorare, folosește o abordare unică în content marketing: colaborarea.

castiga trafic organic si social