Studiu de Caz Privind Serviciile SEO si Realizare Website de Catre Weryon România

Studiu de Caz Privind Serviciile SEO si Realizare Website de Catre Weryon România

Doriți clienții din Google care acum cauta produsele sau serviciile oferite de afacerea dvs? Aveți o afacere locală și aveți nevoie de clienți în fiecare zi? 

Vezi cum am reușit sa pozitionam site-ul de prezentare al unui pet shop din Ploiești în prima pagina Google (locul 1) pe mai multe cuvinte cheie la mai puțin de 30 zile de la cumpararea domeniului (servicii oferite de firma SEO Weryon România, o firma 100% romaneasca). 

Începe afacerea cu sfarsitul în minte

rezultate in urma optimizarii SEO

AVETI SI DVS. UN PET SHOP?

Aveți un pet shop și doriți clienții ideali zi de zi în magazinul dvs?

Același lucru la dorit și unul din clienții noștri și în mai puțin de 30 zile am reușit poziționarea site-ului web in fata clientilor care cauta produsele și magazinele locale de profil. 

După cum se observă în printul de mai jos în luna a 8 a acestui an a fost achiziționat domeniul de către unul din clienții serviciilor SEO oferite Weryon SEO Romania.  

Magazinul a fost creat de un developer la indicațiile unui specialist SEO ambii din cadrul companiei noastre și în mai puțin de 30 zile acest site web de prezentare ocupă locul unul din motoarele de căutare pe cuvintele cheie care genereaza profit. 

Conform Wiki orașul Ploiești situat în județul Prahova avea în 2011 o populație de 209.945 locuitori. Într-o lumină cat mai transparenta suntem siguri ca populatia în ultimii ani a scăzut din cauza imigratiei din tara noastra dar aici este doar despre SEO și marketing și revenim la subiectul nostru. 

Se poate ajunge la clienți ideali și in mai puțin de 30 zile

Deci, cum am reușit sa pozitionam un site web de prezentare în fața a mai bine de 100.000 de suflete? Nimic mai simplu, prin realizarea unui website care respectă 100% optimizarea SEO în jurul celor mai importante cuvinte cheie. Am putea sa dezvoltam mult insa mentinem targetul principal și dorim sa va evidentiem ca se poate ajunge la clienți ideali și in mai puțin de 30 zile de la ideea strălucită de a apela la serviciile noastre. Am invatat si am pus în practică aceste servicii în cei 15 ani de activitate pentru a fi una dintre cele mai bune firme de SEO din România dacă nu cei mai buni. 

După ani lucrați în parteneriate puternice care de mai bine de 15 ani cresc constant cu companii de profil ne indreptam atentia catre tara noastra România si oferim antreprenorilor o sansa reala sa iasă din multime. Dorim să evidentiem antreprenorilor din România care încă n-au înțeles eficienta serviciilor SEO puterea acestora atunci cand sunt executate corect de experți în promovarea afacerilor de la stadiul de idee la un imperiu online. 

Cambridge Analytica România

Folosind serverele NVME din Marea Britanie ale unuia din partenerii noștri și mai exact Devon Webs, un parteneriat care a împlinit varsta de 5 ani. Nu ratăm aceasta ocazia de a recomanda serviciile susținute de firma de Hosting din Marea Britanie și mai exact domenii web la cele mai bune prețuri alături de gazduire avansată. 

Servicii premium de marketing general parte a ecosistemului care sunt susținute de echipa Weryon. Din echipa noastra fac parte: programatori Full Stack, experți SEO, oameni de marketing (experți Google Ads și Facebook Ads (prezenți la majoritatea seminariilor ținute de Steve Jobs)… și mai mulți developeri web din majoritatea țărilor europene.

Tot Ce Aveti Nevoie Pentru a Scoate Afacerea din Anonimat

Nu numai ca putem oferi cele mai rapide servicii SEO care pot pozitiona afacerea dvs. oriunde în topul căutărilor oriunde pe glob dar creăm și baza de date cu clienți ideali care se imbunatateste tot timpul și ajungem pe 15 canale concomitent în mai puțin de o secundă în fata clienților care cauta produsele sau serviciile oferite de afacerea dvs. Vezi detalii despre One time notification Facebook Api în cazul in care esti pasionat de inovatie si marketing.

Vrei sa înțelegi cum discuta clienții tai despre produsele și serviciile tale și mai ales cine este cel mai bun cumparator?

Înscrieți-vă la canalul nostru YouTube și nu uitați sa adaugati blogul nostru la favorite, poate fi cea mai buna sursa de inspirație pentru afacerile care au nevoie de clienți din spațiul digital. Tineti aproape, in curand prezentam cele mai revolutionare metode de a ajunge la clientii ideali in cateva clipe – “Holy Grail” in marketingul din 2022.

Te invitam sa iti faci temele dacă oferi servicii de marketing în 2022 studiind: https://dialogflow.cloud.google.com.

Folosind serviciile Weryon Sunt mai bine de 23 de forme de a te adresa și în permanentă 15 canale de marketing (ex canal: Google, Facebook și Messenger, WhatsApp, TikTok….) deschise.

Dar o calitate pe care o împărtășesc toate campaniile de succes SEO este aceea că folosesc o metodă holistică, combinând numeroasele părți ale optimizării motoarelor de căutare pentru a genera trafic organic competent către un site web.

  1. Specificați obiectivele proiectului și KPI-urile pentru proiectul dvs. de optimizare pentru motoarele de căutare.
    Înainte de a începe orice campanie de optimizare pentru motoarele de căutare, trebuie să vă definiți obiectivele și, de asemenea, obiectivele.

Ce intenționați să obțineți cu optimizarea pentru motoarele dvs. de căutare?

Doriți să creșteți traficul web către site-ul dvs.? Creșteți clienții potențiali și, de asemenea, vânzările? Îmbunătățiți evaluarea autorității de domeniu? Îmbunătățiți clasamentul site-ului dvs. pentru un anumit cuvânt cheie în paginile web cu rezultate ale motorului de căutare online (SERPs)?

Obiectivele dvs., precum și scopurile ar trebui să fie specificate, cuantificabile, posibile, pertinente și, de asemenea, limitate în timp. A avea obiective clare este singurul mijloc de a măsura dacă un proiect de optimizare a motoarelor de căutare a avut sau nu succes.

A avea indicatori cheie de eficiență (KPI) clari este, de asemenea, esențial pentru a înțelege dacă într-adevăr atingeți scopurile campaniei. Unii KPI tipici de optimizare a motoarelor de căutare constau în

Trafic de căutare organic: numărul de vizitatori ai site-ului dvs. din motoarele de căutare, precum și procentul din traficul site-ului care este natural (adică necheltuit pentru).

Setări de clasare: Urmărirea setării site-ului dvs. în paginile web cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP) pentru anumite expresii cheie este o modalitate excelentă de a măsura cât de bine funcționează abordarea dvs. de optimizare a motorului de căutare.

Pozițiile cuvintelor cheie: varietatea generală de cuvinte cheie pe care site-ul dvs. de internet le plasează în motorul de căutare online, precum și dacă vizați expresiile de cuvinte cheie potrivite pentru a ajunge la publicul țintă.
Autoritatea domeniului: Autoritatea generală a site-ului dvs. web, măsurată prin link-urile din spate și, de asemenea, varietatea totală de domenii speciale de referință care indică site-urile dvs.
Porțiunea de vizitatori ai site-ului care părăsesc site-ul dvs. web după ce au vizualizat o singură pagină web. Percepții: numărul de utilizatori care văd rezultatul SERP, chiar dacă nu fac clic pe el.
Rata de conversie: procentul de vizitatori ai site-ului care efectuează o activitate de conversie dorită, cum ar fi completarea unui tip de contact, abonarea la o listă de e-mail sau efectuarea unei achiziții.

  1. Efectuați un audit SEO al site-ului dvs. înainte de lansarea proiectului.
    Înainte de a începe să mapați abordarea noastră de optimizare a motoarelor de căutare, trebuie să înțelegeți bine unde se află site-ul dvs. de internet în prezent.

Aici un audit SEO poate fi de mare ajutor. Utilizați instrumentul Site Auditor pentru a obține o introducere la nivel înalt a datelor tehnice, materiale, viteze, precum și de accesare cu crawlere a site-ului dvs.

Această înregistrare de audit de optimizare a motoarelor de căutare de nivel superior vă va oferi o idee mai largă dacă proiectul dvs. de optimizare a motoarelor de căutare va trebui să conțină cu siguranță optimizarea conținutului web pe pagină, optimizarea tehnologică a motoarelor de căutare, munca de dezvoltare web și altele.

Apoi, accesați fila „Probleme” pentru a determina ce necesită activitate. Această listă mai detaliată de sugestii vă va ajuta cu siguranță să stabiliți sarcinile specifice ale proiectului dvs. SEO.

Înainte de a începe să vă planificați abordarea de optimizare a motoarelor de căutare, asigurați-vă că cunoașteți răspunsurile la întrebările care se conformează:.
Sunt paginile site-ului meu disponibile pentru motoarele de căutare online? Dacă nu, utilizați hărțile de site XML, precum și datele robots.txt pentru a reglementa cum și când paginile web sunt strecurate și, de asemenea, indexate.

Am conținut pe site-ul meu de internet care este relevant pentru cuvintele cheie pe care doresc să le plasez?

Majoritatea propunerilor de afaceri încep cu un fundal al mărcii sau companiei. Poți include logo-ul tău, câteva fotografii, o scurtă explicație a obiectivelor tale și chiar o scurtă anecdotă despre începuturile tale.

Asigurați-vă că totul este clar pentru cititorii dvs. sau potențialii clienți. Apoi, concentrează-te pe scopul tău principal. Cel mai bine este să creați o schiță care să enumere cine, ce, de ce, unde, când și cum despre afacerea sau proiectul dvs. De acolo, puteți intra în detalii. Cea mai mare parte a propunerii dvs. ar trebui să includă lucruri precum o listă de servicii, beneficii, logistică și prețuri. Adăugați exemple pentru o imagine mai clară și includeți grafice și diagrame dacă aveți nevoie să prezentați date. De asemenea, ajută să includeți mărturii ale foștilor clienți, oferind cititorilor dvs. o privire mai bună asupra mărcii dvs.

Profilul meu de backlink constă în link-uri web dăunătoare de la site-uri spam? Dacă da, utilizați dispozitivul de “disavow” sau serviciile de structură a legăturilor pentru a reduce impactul acelor legături de calitate scăzută.

Aceste probleme sunt comune în rândul site-urilor de internet cărora le este greu să le plaseze în motorul de căutare de pe internet.

  1. Cercetați-vă competiția SEO.
    Pentru a-ți atinge obiectivele SEO, trebuie să înțelegi ce face concurența ta. Trebuie să știți ce expresii de căutare vizează, ce tehnici folosesc pentru a-și îmbunătăți clasarea în SERP-uri și, de asemenea, ce conținut web publică.

Există câteva aplicatii diferite pe care le puteți folosi în panoul de control pentru a vă studia concurența

Dacă aveți o sugestie excelentă despre rivalii dvs., accesați adresa URL a paginii de pornire a unui rival în dispozitivul Competitor Scientist pentru a obține o revizuire la nivel înalt a tuturor cuvintelor cheie pentru care se clasează, a evaluării numelui de domeniu, precum și a actualului trafic organic.