Marketing Pentru Afaceri Mici – Cele 3 Metode Principale de a Atrage mai Mulți Clienți

Marketing Pentru Afaceri Mici – Cele 3 Metode Principale de a Atrage mai Mulți Clienți

Indiferent dacă conduceți o afacere mică, medie sau mare, trebuie să înțelegeți elementele de bază ale marketingului eficient. Cum aleg o strategie de marketing flexibilă.

Indiferent dacă consultați, gestionați sau dețineți o companie, trebuie să înțelegeți marketingul eficient, deoarece vă va ajuta să vă atingeți obiectivele. Marketingul eficient poate fi definit după cum urmează.

Înțelegerea pieței

Înțelegerea pieței – trebuie să înțelegeți clientul țintă, ce își dorește și ce se așteaptă. Fără a ști cine sunt și ce vor și fără a te aștepta să cumpere ceea ce oferi, campania ta de marketing va eșua. Trebuie să știi cine este clientul tău potențial, unde locuiește și de ce își dorește ceea ce ai de oferit.

Înțelegerea concurenței

Înțelegerea concurenței – acest lucru este vital pentru a înțelege ce își doresc clienții sau clienții tăi și ce vor cumpăra. Înțelegerea a ceea ce oferă concurența vă va ajuta să vindeți mai multe produse/servicii și, prin urmare, să vă atingeți obiectivele. De fapt, atunci când înțelegi ce oferă concurența ta, vei înțelege cum pot oferi ei ceea ce oferă la un preț cu care poți concura, ceea ce înseamnă că îți vei atinge obiectivele.

Înțelegerea companiei dvs.

Înțelegerea companiei dvs. – aceasta înseamnă înțelegerea a ceea ce oferiți ca afacere, a ceea ce încercați să realizați prin afacerea dvs., care sunt obiectivele dvs. de afaceri și de ce v-ați început afacerea în primul rând. Înțelegerea companiei dvs. este importantă pentru înțelegerea pieței și înțelegerea modului în care va funcționa marketingul dvs. și, în cele din urmă, pentru a vă atinge obiectivele.

Înțelegerea pieței – este important să înțelegem piața în general, adică consumatorul. Înțelegerea pieței vă va ajuta să înțelegeți de ce clienții potențiali cumpără ceea ce oferiți. De asemenea, vă va ajuta să înțelegeți de ce clienții potențiali nu cumpără ceea ce oferiți.

Pentru a face acest lucru, trebuie să creați o piață țintă care să se identifice ca nu cumpără ceea ce oferiți. Acest lucru este important pentru a avea o idee mai clară despre cine cumpără ceea ce oferiți, de ce îl cumpără și ce caută în ceea ce privește un produs sau serviciu.

Pentru a face acest lucru, identificați o piață țintă pe care doriți să o ajungeți și să comunicați într-un mod specific. Acest lucru vă va ajuta să creați o strategie de marketing pentru afacerea dvs. și pentru piața țintă.

creați o strategie de marketing

Odată ce ați definit piața țintă și strategia de marketing, vă puteți asigura că comunicați eficient cu piața țintă. Cheia aici este comunicarea eficientă. Acest lucru înseamnă să vă asigurați că vă folosiți resursele în mod eficient. Strategia dvs. de marketing trebuie să fie flexibilă și asta înseamnă că o puteți ajusta atunci când este necesar pentru a vă asigura că ajungeți pe piața țintă și comunicați eficient cu aceștia.

Atunci când strategia dvs. de marketing este flexibilă, vă va asigura că ajungeți pe piața țintă și comunicați eficient cu aceștia. Strategia dumneavoastră de comunicare va consta în următoarele, declarații de poziționare, povestiri, stimulente, eșantionare, demonstrații, rețele sociale, programe de recomandare, demonstrații, demonstrații și sondaje.

Declarațiile de poziționare vor fi folosite pentru a explica de ce produsele sau serviciile dvs. sunt diferite de altele. Acest lucru este important pentru a vă ajuta să convingeți piața țintă că ceea ce oferiți este ceea ce au nevoie. Este folosit împreună cu Story Telling pentru piața țintă pentru a înțelege de ce au nevoie de produsul sau serviciul dvs. Exemplu: Compania mea rezolvă problemele clienților prin dezvoltarea de soluții.

În acest exemplu, nevoile clientului trebuie să fie diferite de alte produse și servicii. Problema pe care clientul dorește să o rezolve trebuie să fie diferită de ceilalți clienți. Acest exemplu va fi folosit pentru a susține declarația dvs. de poziționare. Stimulentele dvs. vor fi folosite pentru a încuraja piața țintă să cumpere de la dvs. Acest lucru este important pentru a vă asigura că știți că aveți cu adevărat nevoie de ele, astfel încât să vă puteți executa strategia de marketing în mod eficient.

online marketing

Aceste stimulente pot fi monetare, articole, servicii valoroase sau chiar produse financiare. Exemple de stimulente: taxă unică gratuită, program de recomandare, prețuri speciale, puncte recompensă pentru recomandări, raport gratuit, reducere la achiziția ulterioară, eșantion, cupon sau cupon gratuit. Exemplu: Compania mea rezolvă problemele clienților prin dezvoltarea de soluții.

În acest exemplu, le oferiți o taxă unică gratuită dacă aduc afacerea vecinului în afacerea dvs.

În acest exemplu, veți folosi o opțiune specială de preț dacă piața țintă nu își poate permite prețul obișnuit al produsului sau serviciului. De asemenea, puteți oferi reduceri clienților care aduc mai mult din afacerea unui vecin în afacerea dvs. Acest lucru ar ajuta la creșterea bazei dvs. de clienți.