Industria pe care o cunoaștem ca „Ziare” pur și simplu nu produce suficiente venituri pentru a ține ușile deschise, cu atât mai puțin să investească în noi tehnologii sau să creeze noi tehnici.
Dacă ziarele ar continua să existe și astăzi, ar trebui să accepte faptul că și-au pierdut capacitatea de a face publicitate eficient, iar consumatorii au devenit imuni la majoritatea fonturilor și la alte supărări. Publicitatea în ziar a fost o afacere unică. Majoritatea oamenilor nu-și amintesc dacă anunțul era roșu sau albastru sau poate avea o imagine a unui animal pe anunț.
Acum, ziarele vând doar spațiu publicitar color, așa că sunt blocați să folosească un anumit tip de caractere și alte supărări, dar vor putea în continuare să facă publicitate, deoarece vor genera mai multe venituri din utilizarea altor servicii decât vor face din anunțurile lor tipărite. Și consumatorii nu se obosesc să vadă aceeași reclamă din nou și din nou, așa că industria va putea în continuare să vândă toate serviciile pe care le oferă prin ziare, televiziune, radio și alte canale.
În cazul în care nu știți cum publicați, aveți probleme. Publicitate este o parte importantă a gestionării afacerii dvs., un instrument indispensabil pentru a promova un număr de produse și servicii. În calitate de agent de publicitate, nu puteți continua să vă deschideți ziarul sau să vă uitați la programul de televiziune și să vedeți aceleași reclame din nou și din nou. Trebuie să schimbați formatul de anunț în ceva care să atragă atenția pieței dvs. țintă. Trebuie să-ți schimbi mesajul publicitar cu ceva care să iasă în evidență și să-ți comunice mesajul în mod eficient pieței țintă.
Weryon oferă servicii de publicitate SEO, pentru a ajunge la clienți recomandat de zeci de branduri online. Servicii de realizare bannere, pentru a proteja drepturile sursei de copyright ale clienților și a elimina comentarii nedrepte – servicii de flyere, pentru a promova evenimentele în spațiul online – servicii de realizare articole amplasate in mediul online. Weryon ofera soluții complexe pentru a cumpăra publicitate bună și rapid, pentru a obține răspunsuri rapide. Pentru a câştiga privirea clientilor, noi promovam un număr ridicat de titluri si articole.
„De multe ori, este greu să găsești modalitatea potrivită de a scrie un text publicitar bun.”
Suntem aici pentru a vă ajuta! Echipa noastră de experți vă poate ajuta. Contactati un agent Weryon și vedeți cum vă putem ajuta să profitați la maximum de următoarea campanie de publicitate!
Cum să comunici cu piața țintă
Există multe modalități de a comunica eficient și de a reduce supărarea și noile percepții despre ceea ce este enervant pentru publicul dvs., dar cel mai bun mod este să vă schimbați mesajul publicitar în ceva pe care piața dvs. țintă îl va înțelege și aprecia.
Cel mai bun mod de a comunica cu piața țintă este să ai un mesaj publicitar unic, care să iasă în evidență față de concurenții tăi și să creeze valoare pentru clienții tăi. Dar dacă trebuie să-ți schimbi mesajul publicitar, atunci este mai bine să o faci într-un format pe care piața ta țintă îl va respecta. Există multe modalități de a vă schimba mesajul publicitar, dar cel pe care îl prefer este cel mai rentabil și cel mai eficient. Voi explica cum se face mai târziu în articol.
Cum sa crezi una dintre cele mai bune campanii de publicitate?
Înainte, tot ce puteai face în marketing este să ai o reclamă statică în ziarul tău sau să ai un site web static cu care să-ți construiești expunerea. Odată cu vremurile în schimbare, industria a crescut modul în care comunică prin utilizarea bannerelor și ferestrelor pop-up. Pentru a contracara acest lucru și pentru a obține o abordare nouă, puteți avea o campanie de publicitate mobilă care va atrage atenția pieței dvs. țintă. Trebuie să vă gândiți cum puteți crea o campanie de publicitate mobilă care este personalizată pentru a se potrivi cu mesajele dvs. publicitare.
Lucrul bun despre marketingul prin Internet este că au făcut mesajele publicitare și campaniile mai ușor de înțeles. Folosind bannere vizuale, puteți comunica eficient mesajul dvs. specific pieței dvs. țintă. De asemenea, puteți avea o campanie de publicitate pe mobil care creează valoare pentru clienții dvs. oferindu-le reduceri la produse.
Cea mai scumpă parte a marketingului este să plătiți webmasterii pentru a face campaniile de marketing pentru dvs. Dacă aveți de gând să economisiți banii, puteți utiliza un banner pop-up pentru a crea o campanie de publicitate pe mobil, care să iasă în evidență față de concurenții tăi.
Dacă intenționați să creați o campanie de publicitate pe mobil, puteți alege un mesaj personalizat și să selectați formatul campaniei de publicitate pe mobil. De asemenea, puteți crea o campanie de publicitate pe mobil în mai multe formate pentru a obține atenția maximă și a genera vânzări. Majoritatea ferestrelor pop-up includ un scurt videoclip pentru a afișa despre ce este vorba sau pur și simplu prezintă câteva carduri pentru a arăta modul în care produsul lor poate beneficia clienților.
Puteți folosi o campanie de publicitate mobilă pentru a vă promova mărcile pentru a obține un avantaj pentru vânzări sau pur și simplu pentru a-i face pe clienți să știe care este oferta dvs. sau pentru a-ți ține clienții informați cu privire la noile produse și servicii pe care le oferiți.
Puteți folosi o campanie de publicitate pe mobil pentru a genera clienți potențiali pentru vânzările dvs. sau pur și simplu pentru a comunica cu clienții existenți pentru a-i ține la curent cu cele mai recente promoții și oferte pe care le oferiți.
Chiar și standurile pentru bannere pot face campaniile dvs. de publicitate mobile eficiente. Aceste suporturi pentru bannere pot fi amplasate cu ușurință la intersecțiile aglomerate pentru a capta atenția trecătorilor. Standurile pentru bannere pot fi mutate cu ușurință într-o altă intersecție pentru a capta atenția trecătorilor de la o altă intersecție aglomerată. Standurile pentru bannere pot fi amplasate cu ușurință la intersecțiile aglomerate pentru a genera clienți potențiali sau pur și simplu pentru a comunica cu clienții existenți pentru a-ți ține clienții la curent cu cele mai recente promoții și oferte pe care le oferiți.
Știai că folosind API Facebook o dată pe zi puteți trimite un mesaj tuturor membrilor din Grupul Facebook din care faceți parte sau în care urmează să vă înscrieți? „One time notification”. Stiati ca și WhatsApp permite campanii de marketing și instrumentele sunt adevărat uimitoare iar rata de deschidere este de 80% față de campaniile de email marketing unde rata de deschidere este de numai 5-6%.