Mi-am dat seama că nu numai că trebuie să consum o sumă considerabilă de timp și bani pentru marketingul site-ului meu, pentru prezentarea serviciilor sau a magazinului online.
Cunoașteți clișeul? Am observat o tendință în multe site-uri web cunoscute pentru „afacerea mea” care par să se bazeze pe serviciile pe care le oferă, mai degrabă decât pe conținutul lor și pe modul în care vor apărea publicului și cel mai important: UNDE.
Dacă este al tău atunci am mai multe sfaturi pentru tine; alegeți cu înțelepciune serviciile de SEO și marketing și alegeți un serviciu pe care îl folosesc folosindu-vă pentru a înțelege întregul sistem, mai degrabă decât un serviciu pe care nu îl puteți utiliza eficient.
Oricine are un telefon inteligent este un target.
Vedeți, am învățat că există o diferență între tipurile de persoane pe care le folosiți pentru a vă promova site-ul, blogul și contul de Facebook, Insta etc. și tipul pe care ar trebui să-l alegeți. Persoanele sau companiile pe care le folosiți pentru a vă promova site-ul, blogul și contul de socializare sunt cele care sunt interesate de tipul de conținut pe care îl produceți și de care sunteți interesat. Vedeți, atunci când publicul dvs. este interesat de potrivire, publicitatea provine din partea lor. site-urile web este extrem de eficient.
Unde alegem să câștigăm un articol sau un link
Acest lucru se poate realiza prin crearea și promovarea tipului de conținut unde sunt deja interesați. De exemplu, dacă sunteți o companie care vinde îmbrăcăminte sport,
Băuturi sportive și suplimente sportive, poți apela pentru un link sau articol către un site web pentru urmăritori care vinde astfel de articole și cel mai probabil marca ta va primi traficul de care ai nevoie. Acest lucru funcționează pentru orice afacere.
Cu toate acestea, există momente în care alegerea de a face publicitate pe un site care nu este un fan al mărcii sau al conținutului dvs. nu vă va oferi traficul de care aveți nevoie și pot exista disfuncționalități majore (rată de respingere crescută) în consola de analiză. de exemplu, care monitorizează mai mult decât se poate înțelege la prima vedere. Sunt studiate elementele fundamentale ale comportamentului de cumpărare și ale performanței afacerii – elemente fundamentale care oferă o foaie consistentă a flotei pentru creșterea afacerii și productivitatea de marketing care poate fi întotdeauna performanță.
De exemplu, dacă site-ul dvs. este o afacere locală axată pe turismul local în zona dvs., afacerea ar trebui să fie prezentă pe site-urile turistice și evenimentele din zona dvs., un articol, un banner, un link, (distracția este întotdeauna bună și dacă există concurenţa având nevoie de o strategie) deoarece interesul lor este concentrat pe turism.
Chiar dacă aveți bugetul necesar pentru a alege site-uri în funcție de interesul lor, sunt o mulțime de momente când trebuie doar să utilizați un serviciu SEO care vă va salva, întreține și vă va ajuta să vă comercializați pe dvs. și afacerea dvs. rezultatele obtinute online cu o agentie de SEO & marketing nu sunt intotdeauna exagerate dar niciodata nu dau gres in randamentul investitiei. Dacă nu ați auzit încă de asta, ar trebui. De altfel, aceasta este studiată de mai bine de 50 de ani în alte state și poate fi folosită de firma SEO, de la un freelancer la alegere pentru promovare online, agenție de marketing sau serviciu de publicitate cu care să alegi să lucrezi.
Deci nu este atât de simplu, dar lansarea unui produs trebuie făcută cu atenție, astfel încât produsul tău să poată fi amintit. Pentru a lansa un nou produs și a vă asigura că produsul dvs. poate atrage atenția prin toate aceste canale, trebuie să vă asigurați că numele produsului dvs. este ușor de reținut. Nu uitati sa va abonati la blogul nostru, va tinem la curent cu cele mai bune moduri de a comercializa afacerea dvs. pe internet.
- Antreprenori cu Viziune, Revoluționarii Digitali ai României!
- Punem Afacerile Românilor Pe Primul Loc
- Obțineți un Plan de Marketing Personalizat Pentru Afacerea Dvs. Locală
- Călătoria Digitală a unei Afaceri Locale din Ploiești Prahova: De la Vizibilitate la Vânzări
- Revoluționăm Afacerile: Strategii de Succes în Motoarele de Căutare și Social Media