Sfera marketingului digital este caracterizată de evoluții constante, pe măsură ce oamenii continuă să inițieze și să îmbrățișeze tehnologii inovatoare.
O agenție digitală este o firmă/companie care oferă soluții tehnice, strategice și de design folosind tehnologii inovatoare. Asemenea agenții oferă clienților lor soluții creative, axându-și atenția asupra produselor și serviciilor de publicitate în spațiul digital.
Primul pas atunci când începeți agenția dvs. digitală este definirea/identificarea nișei dvs. Segmentarea pieței dvs. nu numai că face integrarea mai ușoară, ci și mai mult creează o prepoziție puternică, oferindu-vă astfel un avantaj suplimentar.
Când vă definiți nișa, luați în considerare următoarele:
1 Cine sunt utilizatorii produselor dvs.?
2 Cum intenționați să ajungeți la nișa selectată?
3 De ce folosesc/doresc produsele sau serviciile dvs.?
4 În ce categorii demografice se încadrează clienții tăi?
5 Care sunt nevoile clienților dvs. țintă?
6 Clientul dumneavoastră țintă poate plăti pentru servicii premium?
7 Ce soluții rezolvă produsele/serviciile dvs.?
8 Care este prepoziția ta unică de vânzare?
9 Produsele/serviciile dumneavoastră vizează o anumită industrie?
10 Cine sunt concurenții tăi în nișa selectată?
11 Este compatibil digital de nișă selectată de dvs.?
12 Cât de scalabilă este nișa selectată?
13 Care sunt problemele și oportunitățile din nișa selectată?
14 Unde caută informații clientul dvs. țintă?
15 Nișa selectată de dvs. are potențial de creștere pe termen lung?
16 Ați consultat un profesionist/expert în nișa selectată?
17 Ați evaluat domeniul de oportunitate al nișei selectate?
18 Aveți infrastructura de marketing pentru nișa selectată?
Nota:
Este important să înțelegeți sfera de oportunitate a nișei selectate în termeni de obscuritate și popularitate.
Întrebați-vă dacă nișa este prea nouă pentru ca oamenii să nu fie conștienți de ea (și, prin urmare, marje de profit mai mici) sau este prea populară și, prin urmare castiguri mai mari.
Care este publicul tău țintă și cum îți înțelegi clienții?
Ce cuvinte cheie consideri că sunt relevante pentru produsele tale personalizate?
Ai realizat o analiză a concurenței tale în spațiul digital?
Ce strategie ai pentru creșterea vizibilității site-ului tău în căutările online?
Folosești social media și alte canale de promovare?
Cum gestionezi experiența utilizatorilor pe site-ul tău?
Ai un plan pentru optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare?
Ce măsuri ați luat pentru a îmbunătăți viteza de încărcare a paginilor?
Ai implementat tehnici de link building pentru a-ți crește autoritatea online?
Cum măsori și evaluezi succesul strategiilor tale SEO?
Într-o lume digitală în continuă evoluție, prezența online nu mai este un lux, ci o necesitate. Dacă vrei ca magazinul tău online să nu fie doar vizibil, ci să DOMINE piața, ai nevoie de strategii smart, un site optimizat și marketing de înaltă performanță.
Ai un site frumos, dar nu generează clienți? Nu ești singurul. Majoritatea afacerilor online din România se luptă cu vizibilitate zero pe Google, în timp ce concurența le domină piața.
Weryon.ro, liderul SEO din România, demonstrează eficiența pachetului Mix Marketing, aducând site-ul Geseidl.ro pe locul 1 în Google pentru „Contabili Ploiești” într-un timp record.
Salutare! Continuăm seria articolelor despre succesul online prin servicii SEO și azi luăm în vizor site-ul Wix Cultink, salon tatuaje București, și evoluția sa în 60 zile de la alegerea pachetului Mix Marketing Weryon. Dacă începeți o afacere și doriți ca ea să fie prezentă și online, aveți nevoie de mai mult decât noroc. Aveți… Citește mai mult: Rezultate SEO Pentru o Afacere din București România
Similare
Translate »
Administrează consimțământul
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.