Identificarea / Definirea Nișei Dvs

Identificarea / Definirea Nișei Dvs

Sfera marketingului digital este caracterizată de evoluții constante, pe măsură ce oamenii continuă să inițieze și să îmbrățișeze tehnologii inovatoare.

O agenție digitală este o firmă/companie care oferă soluții tehnice, strategice și de design folosind tehnologii inovatoare. Asemenea agenții oferă clienților lor soluții creative, axându-și atenția asupra produselor și serviciilor de publicitate în spațiul digital. 

Primul pas atunci când începeți agenția dvs. digitală este definirea/identificarea nișei dvs. Segmentarea pieței dvs. nu numai că face integrarea mai ușoară, ci și mai mult creează o prepoziție puternică, oferindu-vă astfel un avantaj suplimentar. 

Când vă definiți nișa, luați în considerare următoarele:

  • 1 Cine sunt utilizatorii produselor dvs.?
  • 2 Cum intenționați să ajungeți la nișa selectată?
  • 3 De ce folosesc/doresc produsele sau serviciile dvs.?
  • 4 În ce categorii demografice se încadrează clienții tăi?
  • 5 Care sunt nevoile clienților dvs. țintă?
  • 6 Clientul dumneavoastră țintă poate plăti pentru servicii premium?
  • 7 Ce soluții rezolvă produsele/serviciile dvs.?
  • 8 Care este prepoziția ta unică de vânzare?
  • 9 Produsele/serviciile dumneavoastră vizează o anumită industrie?
  • 10 Cine sunt concurenții tăi în nișa selectată?
  • 11 Este compatibil digital de nișă selectată de dvs.?
  • 12 Cât de scalabilă este nișa selectată?
  • 13 Care sunt problemele și oportunitățile din nișa selectată?
  • 14 Unde caută informații clientul dvs. țintă?
  • 15 Nișa selectată de dvs. are potențial de creștere pe termen lung?
  • 16 Ați consultat un profesionist/expert în nișa selectată?
  • 17 Ați evaluat domeniul de oportunitate al nișei selectate?
  • 18 Aveți infrastructura de marketing pentru nișa selectată?

Nota:

Este important să înțelegeți sfera de oportunitate a nișei selectate în termeni de obscuritate și popularitate. 

Întrebați-vă dacă nișa este prea nouă pentru ca oamenii să nu fie conștienți de ea (și, prin urmare, marje de profit mai mici) sau este prea populară și, prin urmare castiguri mai mari.

Care este publicul tău țintă și cum îți înțelegi clienții?
Ce cuvinte cheie consideri că sunt relevante pentru produsele tale personalizate?
Ai realizat o analiză a concurenței tale în spațiul digital?
Ce strategie ai pentru creșterea vizibilității site-ului tău în căutările online?
Folosești social media și alte canale de promovare?
Cum gestionezi experiența utilizatorilor pe site-ul tău?
Ai un plan pentru optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare?
Ce măsuri ați luat pentru a îmbunătăți viteza de încărcare a paginilor?
Ai implementat tehnici de link building pentru a-ți crește autoritatea online?
Cum măsori și evaluezi succesul strategiilor tale SEO?
  • Tu Ce Ai Făcut Astăzi Pentru Afacerea Ta?
    Cu toții ne dorim ca afacerea în care investim bani, timp, cunoștințe și emoții să ne aducă rezultate pe măsură. Vrem să ne ofere satisfacția financiară pe care ne-o dorim, timpul liber de care ne este dor, bucuria lucrului bine făcut, succes și recunoaștere.
  • Impactul Pozitiv al Unui Plan de Marketing Bine Pus la Punct
    Afacerea ta este la fel ca și o mașină. Ai putea spune că e o comparație de-a dreptul ciudată, dar îți voi explica în continuare de ce am ales să asociez doi termeni aparent atât de diferiți.
  • Câteva din Culisele unei Firme de SEO – 15 Ani de Analiză și Culegere Date
    În mod frecvent, primim numeroase întrebări legate de optimizarea SEO, iar astăzi ne-am propus să aducem mai multă claritate în legătură cu unele dintre nelămuririle cele mai persistente.
  • Maximizați Rezultatele cu Serviciile de Optimizare SEO
    Ești bun în ceea ce faci și vrei să afle și alții? Ai un produs practic și folosit de toată lumea, dar care se regăsește deja în foarte multe modele, așa că îți este greu să concurezi cu restul produselor de pe piață?
  • Ceea Ce Cu Toți Banii Din Lume Nu Poți Cumpăra – Bucuria din SEO
    Serviciile și produsele oferite clienților nostrii au adus întotdeauna o bucurie și o mulțumire sufletească mai mare decât o poate aduce orice factură platită. 
%d blogeri au apreciat: