Identificarea / Definirea Nișei Dvs

Identificarea / Definirea Nișei Dvs

Sfera marketingului digital este caracterizată de evoluții constante, pe măsură ce oamenii continuă să inițieze și să îmbrățișeze tehnologii inovatoare.

O agenție digitală este o firmă/companie care oferă soluții tehnice, strategice și de design folosind tehnologii inovatoare. Asemenea agenții oferă clienților lor soluții creative, axându-și atenția asupra produselor și serviciilor de publicitate în spațiul digital. 

Primul pas atunci când începeți agenția dvs. digitală este definirea/identificarea nișei dvs. Segmentarea pieței dvs. nu numai că face integrarea mai ușoară, ci și mai mult creează o prepoziție puternică, oferindu-vă astfel un avantaj suplimentar. 

Când vă definiți nișa, luați în considerare următoarele:

  • 1 Cine sunt utilizatorii produselor dvs.?
  • 2 Cum intenționați să ajungeți la nișa selectată?
  • 3 De ce folosesc/doresc produsele sau serviciile dvs.?
  • 4 În ce categorii demografice se încadrează clienții tăi?
  • 5 Care sunt nevoile clienților dvs. țintă?
  • 6 Clientul dumneavoastră țintă poate plăti pentru servicii premium?
  • 7 Ce soluții rezolvă produsele/serviciile dvs.?
  • 8 Care este prepoziția ta unică de vânzare?
  • 9 Produsele/serviciile dumneavoastră vizează o anumită industrie?
  • 10 Cine sunt concurenții tăi în nișa selectată?
  • 11 Este compatibil digital de nișă selectată de dvs.?
  • 12 Cât de scalabilă este nișa selectată?
  • 13 Care sunt problemele și oportunitățile din nișa selectată?
  • 14 Unde caută informații clientul dvs. țintă?
  • 15 Nișa selectată de dvs. are potențial de creștere pe termen lung?
  • 16 Ați consultat un profesionist/expert în nișa selectată?
  • 17 Ați evaluat domeniul de oportunitate al nișei selectate?
  • 18 Aveți infrastructura de marketing pentru nișa selectată?

Nota:

Este important să înțelegeți sfera de oportunitate a nișei selectate în termeni de obscuritate și popularitate. 

Întrebați-vă dacă nișa este prea nouă pentru ca oamenii să nu fie conștienți de ea (și, prin urmare, marje de profit mai mici) sau este prea populară și, prin urmare castiguri mai mari.

Care este publicul tău țintă și cum îți înțelegi clienții?
Ce cuvinte cheie consideri că sunt relevante pentru produsele tale personalizate?
Ai realizat o analiză a concurenței tale în spațiul digital?
Ce strategie ai pentru creșterea vizibilității site-ului tău în căutările online?
Folosești social media și alte canale de promovare?
Cum gestionezi experiența utilizatorilor pe site-ul tău?
Ai un plan pentru optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare?
Ce măsuri ați luat pentru a îmbunătăți viteza de încărcare a paginilor?
Ai implementat tehnici de link building pentru a-ți crește autoritatea online?
Cum măsori și evaluezi succesul strategiilor tale SEO?