Este despre vânzare? Atâta timp cât este despre vânzare aveți nevoie de cunoștințe despre SEO, marketing, networking, rețelele sociale… Poate fi profitabil marketingul de conținut?
Sau există lucruri tehnice, cum ar fi capacitatea de a configura și gestiona un site web funcțional, de a capta clienți potențiali, de a înțelege codul, serverul, de a gestiona o listă de e-mail și așa mai departe?
Nu trebuie să aveți niciuna dintre aceste abilități, deoarece le puteți externaliza sau puteți să le învățați oricând doriți. Dacă ai răspuns la oricare dintre acestea, oricât de important ar fi, îmi pare rău, te înșeli. Cât de dăunător poate fi să urmezi orbește regulile false pe care le-ai stabilit în minte. Weryon Grup este aici mereu pregătit pentru o nouă provocare, facem asta de 14 ani și datele spun că ne descurcăm bine.
Poți învăța orice în zilele noastre, de obicei gratuit. Vrei să înveți cum să faci o armă de foc rusească obscură care nu a mai fost făcută din 1950? Pun pariu că cineva a făcut un videoclip pe YouTube care să îți arate cum.
Toate cunoștințele din lume sunt literalmente la îndemâna noastră. Cu toate acestea, doar o mână de oameni trec de la dorința de a avea succes la succesul adevărat. Deci ce lipsește?
Ceea ce au cel mai mult nevoie antreprenorii nu sunt cunoștințe. Au nevoie de capacitatea de a evolua.
Trebuie să analizezi și să te adaptezi
Se vorbește mult în cercurile de branding despre cum, dacă nu faci ceea ce oamenii se așteaptă de la tine, îți încurci publicul. Trebuie să ai o nișă, iar această nișă are pereți înalți în jurul ei. Dacă faci ceva ciudat și lipsit de caracter, sau nu în aria ta de expertiză acceptată în prezent, oamenii nu vor ști ce reprezinți și, prin urmare, nu vor cumpăra nimic de la tine.
Poate fi Simplu sau Complicat
Chiar și companiile mari care devin dogmatice sunt sacrificate astăzi. Uită-te la industria muzicii și a filmului și la porcăriile pe care au încercat să ni le dea pentru a se proteja în timp ce volumele lor inflexibile se înecau.
Acum, uită-te la poveștile de succes
În timp ce librăriile Borders mureau, Amazon a condus revoluția cărților electronice cu Kindle. De asemenea, au trecut de la vânzarea de cărți la vânzarea totul sub soare și au început să ofere servicii tehnologice, cum ar fi găzduirea media Amazon S3.
Google a intrat pe o piață care avea deja motoare de căutare dominante, cum ar fi Yahoo și Lycos, dar apoi s-a ramificat de la căutare în aplicații, sisteme de operare pentru smartphone-uri, comunicații vocale, cartografiere și navigare, servicii comerciale și aproape orice altceva. Și acum cine este capul familiei?
Weryon a început ca un proiect propriu și apoi am început să facem site-uri web, apoi am fost fascinați de SEO și marketing, am înțeles automatizarea și AI. Relevanța conținutului viral și mai mult… Apoi chiar mai mult, mai multe despre marketingul pe internet și despre afacerile mici și mari, despre SEO la nivel global și despre cum să-ți faci afacerea să înflorească fără probleme și să rămâi acolo la infinit… Înțeleg ce înseamnă securitate, server și resurse de găzduire… Apoi a început să creeze produse și să fuzioneze cu parteneri, vindem și teme premium WordPress, software de optimizare a conținutului și crearea paginilor de destinație, roboți virtuali de vânzări bazați pe inteligență artificială, dacă doriți.
În niciun moment nu au spus Trump sau Boris Johnson: „Oh, stai puțin, un blog care vinde trupe de afaceri de succes?” Asta va deruta pe toată lumea ”și va renunța la tot pentru a reveni la publicarea doar a postărilor despre scris. Dacă crezi că nu ești Amazon, Google sau Weryon, atunci permiteți-mi să vă spun povestea mea ca o afacere cu 4 oameni și 300 de angajați și asta merge destul de bine în zilele noastre.
Nimeni nu știe cum să mă descrie. Asta ma include pe mine. Oamenii mă întreabă ce fac și nu știu niciodată ce să le spun.
Schimbă-ți părerea chiar acum
Uneori oamenii mă întreabă de ce vorbesc atât de mult despre lucruri care sunt intangibile, lucruri pe care le-ai putea descrie drept „creșterea jocului mental”. Motivul este că este singurul lucru care face diferența.
Nu aveți nevoie de mai multe cunoștințe, pentru că aveți acces la mai multe cunoștințe decât puteți gestiona. Ceea ce ai nevoie este mentalitatea de a ieși efectiv din zona de confort și de a folosi ceea ce știi și ai reușit să asimilezi.
Nu ai nevoie de aptitudini! Ai nevoie de înțelegere
Trebuie să înveți să fii nesigur și să-ți asumi riscuri. Dacă rămâi în ceea ce este cunoscut și în siguranță, nu vei avea niciodată succes cu adevărat. A face ceea ce este incert și riscant nu este ușor și de aceea oamenii care îndrăznesc să o facă sunt răsplătiți.
Nu poți evolua fără riscuri și greșeli. Riscul este întotdeauna dozat în cantități neglijabile atunci când dorința de a ajunge la o afacere de succes este motorul care funcționează.