V-ați Întrebat Vreodată de ce Concurenții Dvs. Obțin Mai Mult Trafic?

V-ați Întrebat Vreodată de ce Concurenții Dvs. Obțin Mai Mult Trafic?

Sfaturi despre cum obțin mai mult trafic. Este frustrant și am fost cu toții acolo. Trebuie să admitem că mereu avem de învățat. Vezi ce ți-am pregătit pentru azi.

  • S-ar putea să fi făcut cercetări mai bune.
  • S-ar putea să fi scris conținut mai bun.
  • Conținutul tău ar fi putut chiar să fi fost proiectat si distribuit mai bine.
  • Dar, concurența dvs. primește în continuare mai mult trafic decât dvs. 🤷‍♂️

Ați făcut vreodată un pas înapoi pentru a vă gândi de ce ar putea fi așa?

Răspunsul ar putea fi titluri mai bune. S-ar putea să fiți în negare și să susțineți că titlurile nu pot fi singurul motiv pentru care vă străduiți să creșteți traficul site-ului dvs., dar adevărul este că titlurile sunt importante și noi putem dovedi.

Faimosul copywriter – David Ogilvy – a spus chiar următoarele în cartea sa: Confessions of an Advertising Man – „În medie, de cinci ori mai mulți oameni citesc titlul decât citesc corpul. Când ți-ai scris titlul, ai cheltuit optzeci de cenți din dolarul tău.”

Acest citat a fost destinat industriei de publicare tipărită, unde conținutul este disponibil chiar sub titlu. În lumea online, unde conținutul este la un singur clic distanță, titlul este lucrul care îi diferențiază pe câștigători de ceilalți.

În acest ghid, vom arunca o privire la:

Anatomia unui mare titlu

Ce este un cuvânt de putere?

Tipuri de cuvinte de putere
1. Cuvinte de putere seducătoare
2. Cuvinte de putere emoțională
3. Cuvinte de putere senzorială

Care este regula 80/20? De ce sustin experții SEO pe asta?

De ce funcționează cuvintele de putere? Unde poți folosi un cuvânt de putere? Care sunt beneficiile folosirii cuvintelor de putere? Power Words și optimizarea motorului de căutare
„Power Words și Google”

Sfaturi pentru a evita furia Google

Mai multe cuvinte de putere sunt folosite în lume
Lista cuvintelor de putere
Rezumat: Cuvinte de putere – E rândul tău
1 Anatomia marilor titluri
S-au făcut multe cercetări pentru a afla ce face dintr-un titlu un titlu bun. Cele mai comune două caracteristici ale unui titlu bun sunt specificitatea și emoția.

Specificitatea înseamnă doar că titlul este creat având în vedere publicul țintă. Scopul este ca publicul țintă să simtă că titlul a fost scris doar pentru ei. În acest sens, cuvântul „tu” în sine este considerat unul dintre cele mai persuasive cuvinte din limba engleză, ceea ce arată din nou că este extrem de important să ții cont de publicul țintă.

Al doilea cel mai important factor care face ca un titlu să funcționeze este emoția. Titlurile cu emoție nu numai că adună mai multe clicuri, dar primesc și mai multe distribuiri de pe site-uri web și canale sociale.

Cu toate discuțiile despre încorporarea emoțiilor în titluri, am vorbit puțin despre cum să procedăm în acest sens.

Cel mai simplu mod de a face titlul sau apelul la acțiune mai demn de clic este să folosești cuvinte puternice .

Ce este un cuvânt de putere?

Cuvintele de putere sunt cuvinte cu semnificație puternică pe care copywriterii inteligenți (precum și agenții de marketing) le folosesc pentru a declanșa un răspuns psihologic sau emoțional.

După cum probabil ați ghicit, sunt considerate cuvinte puternice, deoarece sunt cuvinte persuasive care îi împing pe oameni să ia măsuri – fie că este vorba de a vă cumpăra produsele, de a vă alătura listei de e-mail, de a vă contacta sau de a face clic pe titlul dvs. în SERP-uri.

Unii dintre voi s-ar putea să vă fie greu să creadă că un singur cuvânt are potențialul de a avea un impact atât de mare, dar nu vă faceți griji – acesta este ceva despre care vom aborda mai târziu în acest articol. De asemenea, este important să rețineți că, pe lângă cuvintele de putere singulare, există și expresii de putere – un astfel de exemplu ar fi expresia „fără să ridicați un deget”, „schimbarea vieții” și „deschiderea ochilor”.

Vom ajunge la cazurile de utilizare specifice și unde ar trebui să începeți să utilizați cuvinte puternice mai târziu în această postare, dar iată doar câteva exemple de unde bloggerii și marketerii le folosesc de ani de zile:

Marketing prin e-mail: cum ar fi liniile de subiect ale e-mailului pentru a crește ratele de deschidere.
Pagini de destinație: acestea pot fi în paginile de vânzări, iar paginile de prețuri pot ajuta să-i convingă pe potențialii cumpărători să facă o achiziție (creșterea conversiilor).
Social Media: acest lucru ajută la atragerea atenției persoanelor care doar navighează prin feedurile rețelelor lor sociale.
Marketing de conținut: este de la sine înțeles că au un loc important în orice strategie de marketing de conținut, în special în titluri, deoarece (cum o fac pentru liniile de subiect ale e-mailului), cresc ratele de clic, precum și ratele de conversie.

3 tipuri de cuvinte de putere. Există multe moduri de a clasifica cuvintele de putere, dar din perspectiva noastră, există trei tipuri de cuvinte de putere.

Cuvinte de putere seducătoare
Cuvinte de putere emoțională
senzorial (sau vizual)
Să vă spunem diferitele moduri în care aceste cuvinte puternice pot fi folosite și sunt folosite.

Cuvinte de putere seducătoare

Aceste cuvinte au puteri magice. Folosindu-le în copie, clienții tăi sunt atrași în mod irațional să ia măsuri . La fel ca fiind sedus, aceste cuvinte de putere suprascriu raționamentul logic și obligă utilizatorii să facă ceea ce intenționați. Iată câteva exemple de cuvinte cu putere seducătoare.

Nou
În mintea majorității oamenilor, „nou” se traduce prin „mai bine”. Un nou model, un nou curs, o nouă postare – toate acestea sunt modalități de a atrage atenția și de a o păstra. Observați doar câte companii folosesc „nou” în reclamele lor sau în copierea site-ului.

  • Apple o face.
  • La fel și Samsung.

Odată ce începi să cauți, vei găsi „Nou” folosit peste tot. Gratuit – Cuvântul „Free” funcționează asupra creierului oamenilor altfel decât alte cuvinte. Oferind ceva gratuit, îi puteți împinge pe oameni să ia măsuri cu mult mai puțină rezistență. Uneori, oamenii vor ignora ofertele mai avantajoase doar pentru că primesc ceva gratuit. Companiile de comerț electronic folosesc această tactică tot timpul. Gândiți-vă la acest exemplu.

Oferta 1: produs de 3 USD + transport de 1 USD

Oferta 2: produs de 5 USD + transport gratuit

Ce ofertă crezi că a făcut vânzări mai bune?

Există și un exemplu din lumea reală. Când Amazon a introdus transportul gratuit, nu o făcea în Franța. În schimb, costurile de transport acolo au fost doar 1 franc, ceea ce era echivalentul a 20 de cenți.

Franța nu a fost pe lista țărilor care au primit un impuls dramatic al vânzărilor . În cele din urmă, au redus costul transportului și l-au făcut gratuit .

După cum v-ați aștepta, clienții au fost încântați și a urmat o creștere a vânzărilor.

„Pentru că” dvs. – Dă-le oamenilor un motiv
Uneori, tot ce trebuie să faceți pentru a face copierea eficientă este să menționați de ce utilizatorii ar trebui să ia măsuri. Cel mai bun exemplu în acest sens este Studiul Copy Machine .

În 1977, psihologul Ellen Langer și echipa ei au efectuat un experiment simplu. Scopul? Pentru a tăia în linie la copiator.

Pentru a efectua experimentul, un cercetător s-a dus la copiator cu intenția de a tăia linia. Pentru a face asta, i-au adresat persoanei din față una dintre cele 3 întrebări. Erau:

„Scuză-mă, am cinci pagini. Pot folosi aparatul Xerox?”
„Scuză-mă, am cinci pagini. Pot să folosesc aparatul Xerox, pentru că mă grăbesc.”
„Scuză-mă, am cinci pagini. Pot folosi aparatul Xerox, pentru că trebuie să fac copii?”
Veți observa că:

Prima întrebare este doar o cerere. A doua întrebare oferă un motiv real pentru care persoana ar trebui să-i lase să treacă.

A treia întrebare oferă un motiv nu prea bun, care ar putea să nu fie deloc un motiv. Și, rezultatele acestui experiment au fost:

Versiunea 1 : 60% dintre oameni l-au lăsat pe cercetător să treacă peste coadă.
Versiunea 2: 94% dintre oameni îl lasă pe cercetător să treacă peste coadă.
Versiunea 3: 93% dintre oameni l-au lăsat pe cercetător să treacă peste coadă.

Nu numai că oferirea unui motiv a crescut probabilitatea de a sări peste rând cu 50%, dar motivul real nu a contat – așa cum puteți vedea cu versiunea 3.

Așa că luați notă și începeți să utilizați această tactică în copia dvs. de marketing, deoarece vă va oferi rezultate mai bune.

Cum să

Cunoștințele practice sunt o modalitate excelentă de a-i convinge pe utilizatori să ia măsuri și, de asemenea, să vă distribuie conținutul , iar folosirea instrucțiunilor este cea mai bună modalitate de a demonstra informații practice. Data viitoare când faceți o căutare pe Google, observați câte bloguri își încep postările cu cuvântul cum se face „How To”.

Folosirea instrucțiunilor este grozavă și pentru partajare. Este una dintre cele 20 de fraze cele mai redistribuite.

Dar este ceva important de reținut. Când folosiți modul în copia dvs de marketing, asigurați-vă că conținutul dvs. își îndeplinește promisiunea, altfel strategia se poate întoarce înapoi.

Cuvinte de putere emoțională

S-ar putea să ne vedem ființe raționale, dar studiu după studiu a dovedit că oamenii iau în considerare emoțiile atunci când acţionează, apoi le justifică prin logică.

Jonah Berger, în cartea sa „Contagious”, a concluzionat că emoțiile puternice îi determină pe oameni să partajeze conținut. Ca să-l citez exact, iată ce spune el.

„Mânia și anxietatea îi determină pe oameni să împărtășească pentru că, la fel ca uimirea, sunt emoții de mare excitare. Ei aprind focul, activează oamenii și îi determină să ia măsuri.”

Există sute de emoții pe care oamenii le pot experimenta și nu toate funcționează în același mod. Furia poate determina pe cineva să împărtășească ceva, dar nu să cumpere un produs sau un serviciu. Frica, pe de altă parte, poate funcționa invers. Poate că nu ați observat că copierea emoțională este folosită pe web, dar există un tip de emoție pe care aproape toți am văzut că este folosit.

Curiozitate

Popularizată de Buzzfeed și de site-uri web similare, curiozitatea emoțională a fost folosită de multă vreme pentru a genera clicuri către articole și pentru a capta utilizatorii într-o buclă nesfârșită pentru a continua să citească.

Nu e de mirare că site-ul web precum Upworthy scrie peste 25 de titluri pentru un singur articol înainte de a testa și finaliza unul.

Nu numai asta, dar scriu și titluri diferite pentru diferite platforme, deoarece intenția utilizatorului pentru fiecare platformă este diferită. Puteți afla mai multe despre proces în această postare de blog perspicace.

Cuvinte de putere senzorială

Imaginează-ți că ai stat acasă și te uiți la Netflix timp de câteva ore când îți auzi stomacul mârâind. După ce te-ai gândit un timp, te decizi să mergi la frigider și să faci o masă când, dintr-o dată, îl auzi pe colegul de cameră care intră. Cu Pizza!

Intoxicat cu o aromă proaspătă, deschizi cutia pentru a mirosi deliciul și a înghiți bine bunătatea brânză. Apoi închideți ochii pentru câteva secunde pentru a vă bucura de toate aromele frumoase.

Vezi ce am făcut acolo? Aceasta este puterea cuvintelor senzoriale

Cuvintele senzoriale vă ajută să pictați o imagine în capul cititorilor. Nu numai că, ele ajută la declanșarea unui răspuns senzorial și îl fac pe cititor să vadă, să audă, să miroasă, să guste sau să simtă cuvintele tale.

Doar cu toate tipurile de cuvinte de putere, modul în care le folosești este ceea ce le face puternice. Un exemplu simplu este modul în care restaurantele folosesc cuvinte senzoriale pentru a descrie articolele din meniu și pentru a crește vânzările.

De ce funcționează cuvintele de putere?

Până acum am discutat despre ce sunt cuvintele de putere și cum le folosiți în context. Dar, nu am discutat de ce funcționează.

În cartea testată în timp Cashvertising, Dr. Eric Whitman a menționat cele opt dorințe fundamentale ale unei ființe umane. Sunt:

  • Supraviețuire, bucurie de viață, prelungire a vieții
  • Savurare cu alimente și băuturi
  • Libertatea de frică, durere și pericol
  • Compania sexuală
  • Condiții de viață confortabile
  • A fi superior, a câștiga, a ține pasul
  • Îngrijirea și protecția celor dragi
  • Aprobare socială
  • El spune că oamenii se nasc cu aceste dorințe și fiecare om de pretutindeni are toate aceste dorințe în orice moment, fără excepții.

Și apoi a menționat cele nouă dorințe învățate. Aceste dorințe sunt ceea ce societatea ne învață, mai degrabă decât ceea ce ne-am născut. Sunt:

  • A fi informat
  • Curiozitate
  • Curățenia corpului și a împrejurimilor
  • Eficienţă
  • Comoditate
  • Fiabilitate/calitate
  • Expresia frumuseții și stilului
  • Economie/profit
  • Chilipiruri

Aceste 17 dorințe de bază sunt cele care fac cuvintele de putere să funcționeze. Cuvintele de putere, atunci când sunt folosite corect, ating una sau mai multe dintre cele 17 dorințe pe care le are fiecare ființă umană. Prin declanșarea unui răspuns emoțional, combinat cu specificul titlului dvs., cititorii nu pot să nu facă clic și să ia măsuri.

Unde poți folosi un cuvânt de putere?

Cuvintele de putere sunt peste tot. Ori de câte ori este scrisă o copie pentru ca cineva să ia măsuri, veți găsi folosirea cuvintelor de putere. De obicei, le veți observa pe panouri publicitare, reviste, ziare, articole online și fluturași. Nu ne crezi? Iată câteva coperți de reviste, vedeți singuri.

Veți găsi cuvinte de putere presărate și pe web. Dar, de cele mai multe ori în titluri, reclame și subiecte ale e-mailurilor și pe paginile de destinație „landing page”

Motivul este simplu. Indiferent dacă scrieți un anunț, o postare pe blog sau un titlu pentru SERP-uri, aveți un singur obiectiv.

Pentru a obține clic

Obținerea mai multor clicuri este o modalitate excelentă de a învinge concurența.

  • Clicuri mai bune înseamnă venituri mai mari.
  • Clicuri mai bune înseamnă clasamente mai înalte.
  • Clicuri mai bune înseamnă un rezultat mai bun.

S-ar putea să nu pară așa, dar cuvintele puternice pot face sau distruge un titlu, care la rândul său îți poate ridica sau distruge afacerea. De aceea, am inclus un test în SEO Plugin Rank Math care verifică titlurile pentru prezența cuvintelor puternice.

Care sunt beneficiile folosirii cuvintelor de putere?

După cum am menționat, există o mulțime de avantaje ale utilizării cuvintelor puternice în titlurile dvs. și în alte părți ale copiei dvs. Primul și cel mai evident beneficiu al folosirii cuvintelor puternice este că veți obține rate de clic mai mari în SERP- uri și în alte părți ale site-ului dvs.

Acel singur beneficiu provoacă o mulțime de alte beneficii, similare cu un bulgăre de zăpadă. Cu cât titlurile dvs. sunt mai bune, cu atât vor fi mai bune celelalte beneficii.

7 cuvinte de putere și SEO

SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare este una dintre cele mai consistente surse de trafic pe care le poate avea site-ul tău. Deși copywritingul și SEO pot părea la o distanță diferită, ele sunt profund conectate. Înțelegerea modului în care sunt conectate vă va oferi dvs. și afacerii dvs. un avantaj nedrept pe care concurenții dvs. nu îl vor putea replica.

Nu numai că veți putea obține mai multe clicuri folosind cunoștințele de copywriting și cuvintele puternice, dar veți putea, de asemenea, să creșteți numărul total de vizitatori ai site-ului folosind SEO.

Power Words și Google

S-a dezbătut mult timp că rata de clic afectează clasamentul site-ului. În termeni simpli, dacă oamenii fac clic pe linkurile site-ului dvs. în rezultatele căutării mai mult decât pe celelalte link-uri, atunci Google vă promovează site-ul în SERP-uri și îi oferă clasamente mai înalte.

Și cum scrieți titluri mai bune? Folosește cuvinte de putere!

Este o situație de câștig-câștig. Odată ce scrieți titluri mai bune și obțineți o rată de clic mai bună, traficul dvs. va crește. În curând, Google îți va îmbunătăți clasamentul, iar traficul tău va crește și mai mult. Și, chiar și după îmbunătățirea clasamentului, site-ul dvs. va continua să obțină o rată de clic mai bună datorită titlurilor mai bune. Este o buclă care continuă să meargă asa. Și se încadrează perfect în regula 80-20 după cum sustin majoritatea marketerilor.

Care este regula 80/20?

De ce subliniaza experții SEO asta? Regula 80-20, cunoscută și sub numele de Principiul Pareto spune pur și simplu că 80% din rezultatele tale provin din doar 20% din eforturile tale. În schimb, restul de 20% din rezultate provin 80% din muncă.

Concentrându-vă mereu pe acel 20%, puteți obține în mod constant rezultate mai bune, reducând eforturile.

În cazul SEO, acele 20% sunt titluri

Gandeste-te la asta. Poți investi tot timpul din lume pentru a crea conținut mai bun, dar dacă nu poți atrage utilizatori la el, atunci nu vei obține rezultate. Asta funcționează 80% și obține rezultate de 20%.

Comparați acest efort cu crearea unor titluri mai bune. Pur și simplu schimbându-ți titlurile cu principiile pe care le-am evidențiat aici, poți aduce îmbunătățiri dramatice traficului site-ului și afacerii tale. Adică 20% efort și 80% rezultate.

10 sfaturi pentru a evita furia Google

În timp ce principiile evidențiate aici pot face minuni, trebuie să fii atent la fenomenul „depășire promisiune și sub livrare” .

Ideea este că nu ar trebui să scrieți un titlu care să vă reprezinte în mod fals conținutul. Puteți scrie un titlu precum „Cum să câștigați un milion USD în 30 de zile gratuit” și să obțineți o mulțime de clicuri, dar acei vizitatori nu vor rămâne.

Mai rău, de îndată ce fac clic pe rezultatul dvs. SERP și nu văd pentru ce au făcut clic, ei vor „sări” sau vor face clic pe butonul Înapoi. Acest fenomen se mai numește și pogo-sticking și este rău pentru site-ul tău.

Așa cum Google măsoară rata de clic, ei măsoară și implicarea utilizatorilor. Dacă constată că utilizatorii dau clic înapoi în mod frecvent odată ce sunt pe site-ul dvs. web, vă vor retrograda în rezultatele căutării și toate eforturile dvs. vor fi în zadar.

Pentru a evita o astfel de situație, asigurați-vă întotdeauna că titlul dvs. spune doar ceea ce puteți face copii de rezervă cu conținutul dvs.

Mai multe exemple din lumea reală de cuvinte de putere în acțiune

Ei bine, aceasta a fost scurta noastră introducere despre cuvintele puternice și despre modul în care acestea vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea online. Dar, nu există nimic mai bun decat câteva exemple bune pentru a conduce la idee. Și, cine mai bine să analizeze decât agenții de marketing pe internet care sunt în vârful jocului lor de copywriting? Aici sunt cateva exemple.

Neil Patel – Dacă nu-l cunoști pe Neil Patel, ar trebui. Este un marketer senzațional, un specialist SEO și un blogger care ajută companiile Fortune 500 să-și dezvolte afacerea cu SEO.

Primul său blog a fost Quicksprout.com, dar acum scrie mai ales pe Neilpatel.com. Ambele site-uri sunt citite de sute de mii de vizitatori pe lună. Iată ce apare pe pagina de start a lui Neil Patel.

Încercați să găsiți toate cuvintele de putere pe care le puteți găsi. Terminat? Iată analiza noastră. Avansat: Marketingul pe Internet este plin de webinarii. Cuvântul „Avansat” arată că nu este egalitate, ci doar lucruri bune. Cum să: Cum funcționează și am discutat deja despre asta. Numărul ciudat de specific ajută la detalierea scalei în mintea cititorului.

  • Gratuit : „Este gratuit, ce am de pierdut?”, crede cititorul
  • Cheat Sheet : cuvântul cheat-sheet indică faptul că sfaturile nu vor fi disponibile în altă parte
  • Textul butonului: Textul butonului este redactat inteligent, astfel încât să simțiți că sunteți de acord să participați la webinar în timp ce citiți declarația. Destul de inteligent.
  • Aceste descoperiri ar putea fi bune, dar sunt mai multe. Odată ce derulați în jos pe pagină, iată ecranul pe care îl veți vedea. De data aceasta, am evidențiat deja toate cuvintele de putere.

Să analizăm cele patru propoziții și de ce funcționează.

1- Factorul critic pe care trebuie să-l aibă afacerea dvs. pentru a domina Google. Aceasta este o declarație magistrală. În lumea marketingului și SEO, există prea multe informații care plutesc. Cuvântul „1-critic” crește curiozitatea în timp ce împinge pentru acțiune.

Modul puțin cunoscut de a vă crește traficul fără a scrie mai mult conținut . „Puțin cunoscut” funcționează la fel ca ultima afirmație. Îl face pe utilizator să simtă că „asta este, asta este ceea ce am nevoie”, în timp ce „fără a scrie mai mult conținut” abordează imediat cea mai mare obiecție/mit pe care oamenii o au că trebuie să scrii mai mult conținut pentru mai mult trafic.

Cum să vă poziționați mai sus fără a crea mai multe backlink -uri. „Rang mai mare” aduce utilizatorii mai aproape de acțiune, în timp ce „fără a construi mai multe backlink” abordează imediat primul mit/concepție greșită/obiecție pe care utilizatorii l-ar putea avea.

Cum să creșteți clasamentul în mai puțin timp: Această declarație funcționează la fel ca celelalte. Promite „creșterea clasamentului” în timp ce elimină cea mai mare obiecție. – Brian Dean de la Backlinko. Dacă ați auzit de la distanță de SEO, este putin probabil să-l cunoașteți pe Brian Dean. El a făcut furori de câțiva ani, clasându-se fără efort pentru cuvintele cheie ultra-competitive. Și este o trupă de un singur om.

Iată ce vedeți odată ce ajungeți la Backlinko.com. Spre deosebire de Neil, Brian te încurajează să te înscrii la lista lui de e-mail. Copia este simplă și eficientă și folosește cuvintele puternice „gratuit” și „dovedit”.

Asta nu este tot. Dacă derulați în jos, veți găsi câteva mărturii care vă ajută să construiți autoritatea și încrederea. După care veți vedea o mică scrisoare de vânzări deghizată într-o postare pe blog, care vă încurajează să descărcați un studiu de caz al unei „formule simple, în 3 pași” pentru o poziție mai bună. Nu vom acoperi totul aici, așa că mergeți la Backlinko.com pentru a vedea singur. Jon Morrow de la SmartBlogger. John este un maestru blogger.

El este responsabil pentru succesul masiv al SmartBlogger (anterior BoostBlogTraffic) și este, de asemenea, forța motrice din spatele câtorva dintre cele mai de succes bloguri din industrie.

Povestea lui este incredibilă, la fel și copia pe care o folosește pe site-ul său. Aruncă o privire pentru tine. Întreaga pagină este plină de cuvinte de putere și alte bunuri. Să analizăm. Crește-ți blogul. Câștigați mai mulți bani aceasta este esența SmartBlogger în 2 rânduri simple. Jon vrea să te învețe cum să faci mai mulți bani din blogul tău. Simplitatea și directitatea declarației au un impact profund.

Vrei să înveți…: Există trei lucruri importante de remarcat în această declarație. Jon vrea să te învețe cum să -ți crești blogul la 1000 USD pe lună în venit pasiv. Nu în ultimul rând, imaginea lui John cu veniturile sale curente (100.000 USD pe lună) creează intriga, curiozitatea și autoritatea. Asta nu e tot. Odată ce derulați în jos pe pagină, sunteți întâmpinat cu articole strălucitoare cu titluri strălucitoare. Ar trebui să puteți vedea utilizarea inteligentă a cuvintelor de putere în titluri.

Lista cuvintelor de putere

Iată câteva cuvinte puternice pe care le puteți folosi în titlurile postărilor dvs. pentru a le face mai „atrăgătoare” pe care să faceți clic pe în SERP-uri și pe rețelele sociale.

  • Absolut Absurd Abuz
  • Acurate Acuza Obține
  • Acționabil Adaptabil Adecvat
  • Admite Adorabil Avantaj
  • Sfat Accesibil Agrava
  • Agresiv Agitat Agonizant
  • Agonie Alarmat Alarmant
  • Înstrăinat Aliniat Totul inclus
  • Ademenitor Mereu Uimitor
  • Amp Animat Anihila
  • Anunțând Anonim Antagonist
  • Nerăbdător Apocalipsa îngrozit
  • Aprobat Aprobarea Argumentativ
  • Armaghedon Arogant Lovitură în fund
  • Asalt Asigurat Uimitor
  • Uluit uluitor La ușurință
  • Atroce Atractiv Îndrăzneală
  • Autentic Autoritar Autoritate
  • Conștient Inspirator Minunat
  • Incomodă Coloana vertebrală Ușa din spate
  • Susținut Reacție Înjunghiere în spate
  • Șmecher Echilibrat Interzis
  • Afacere Baraj De bază
  • Luptă Radiatoare Înfrânge
  • Bătaie Frumoasa Frumuseţe
  • Cerșind În spatele scenelor credinta
  • Cel mai bine vândut Cel mai bun Mai bine
  • Ai grijă Mare Miliard
  • Piață neagră Pe lista neagră Explozie
  • Binecuvântat Orbit Fericit
  • Sânge Baie de sânge Închegarea sângelui
  • Sângeros Gafă Înroșirea
  • Îndrăzneţ Bombă De bună credință
  • Bonanza Primă Bootleg
  • Concluzie Abundent Curajos
  • Vitejie Brazen Pauză
  • Spargere Descoperire uluitoare
  • Luminos Sclipitor Rupt
  • Brutal Buget Bufon
  • Rahat Bătăuş bombănind
  • Cumpără Cadavrul Calm
  • Anulează oricând Capabil Captiva
  • Captivant Fără griji Studiu de caz
  • Bani lichizi Cataclismic Catapulta
  • Catastrofă Prudență Cenzurat
  • Centrat Anumit Cu siguranță
  • Certificat Provocare Fermecător
  • Ieftin Cheat-sheet Trișa
  • Ridica moralul Bine dispus Ca un copil
  • Claritate Clasificat clar
  • Necunoscut Colaps Colorat
  • Colosal Confortabil Comparaţie
  • Competitiv Complet Complet
  • Completitudine Cuprinzător Compromite
  • Obsesiv Ascuns concludentă
  • Condamnând Condescendent Mărturisi
  • Mărturisire Confesiuni Încrezător
  • Confidenţial A cuceri conștiincios
  • Constructiv Conţinut Contrar
  • Controlul Controversat Convenabil
  • Convertit De cooperare Copie
  • Cadavru Corupt Corupător
  • Curaj Curajos Muşamaliza
  • Ascuns Laş Fricos
  • Înghesuit Implora Nebun
  • Creativ Demn de groază Infirm
  • Criză Critic Strâmb
  • Zdrobi Zdrobirea Dăunătoare
  • Pericol Periculos Îndrăzneț
  • Orbitoare Mort Termen limita
  • Mortal Moarte Decadent
  • Înșelat Înșelător Sfidare
  • Categoric Definitiv Sfidând
  • Abătut Delicios Încântare
  • Încântat Încântător Delirant
  • Livrat Deplorabil Depravat
  • Dorință disperat Josnic
  • Destin Distruge Detaliat
  • Devastator Devotat Diagnosticat
  • Direct Murdar Dezavantaje
  • Dezastruos Reducere Descoperi
  • Disprețuitor Neputincios Dezgustat
  • Dezgustător Necinstit Deziluzionat
  • Dezorientat distras Aiurit
  • Îndurerat Neîncrezător Divulga
  • Document Dolar Condamnat
  • Dubla Îndoielnic Descarca
  • Îngrozitor Visător Conduce
  • Înec Prost Dinamic
  • Dornic Zelos Uşor
  • Uşor Economic Extatic
  • Margine Efectiv Eficient
  • Fără efort Entuziasmat Înlătura
  • Elită A face de rusine Jenat
  • De urgență În curs de dezvoltare Scoate in evidenta
  • Împuternicit Încânta Încurajat
  • Aprobat Energetic Energie
  • Enorm Înfuriat Entuziast
  • Epic Epidemic Esenţial
  • Etic Euforic Rău
  • Exact Exasperat Excelent
  • Excitat Entuziasm Captivant
  • Exclusiv Exclusivitate Chinuitor
  • încântat Scump Expert
  • Exploda Exploata Exploziv
  • Expus Rafinat Suplimentar
  • Extraordinar Extrem Exuberant
  • Deschide ochii Rezistent Eșuează
  • Eșec Credinţă faimos
  • Fantezie Fascinant Obosit
  • Faux Pas Neînfricat Sărbătoare
  • Slab Festiv Feroce
  • Luptă Final Amenda
  • Dat afara Primul Primul
  • flirt Fluid Concentrează-te
  • Concentrat Prost păcălit
  • Prostesc Interzis Hrănit forțat
  • Pentru totdeauna Iertător Uitat
  • Formulă Avere Fault
  • Frenetic Gratuit Freebie
  • Libertate Frenetic Frenezie
  • Înfricoşător Zburdalnic Frugal
  • Frustrat Îndeplini împlinit
  • Deplin In totalitate Iubitor de distractie
  • Fundamentele Cel mai amuzant Amuzant
  • Furios Jocuri de noroc Gargantuan
  • Geniu Autentic Cadou
  • Gigantic Da gratis Plin de farmec
  • Vesel Glorios Strălucitor
  • Minunat Graţios Recunoscător
  • Multumit Gravitatie Cel mai grozav
  • Măreţie Lăcomie Lacom
  • Pietriș Pământat Creştere
  • Garantat Fără vinovăție Vinovăţie
  • Credul Curaj Hack
  • Fericire Fericit Dăunător
  • Aspru Ură Ai auzit
  • Ravagii Riscant Sănătos
  • inima sfâșietor Înduioșător
  • Ceresc Util Neajutorare
  • Erou Ezitant Ascuns
  • High tech Cel mai inalt Foarte eficient
  • Hilar Hoak Farsă
  • Holocaust Sincer Onorat
  • Speranţă plină de speranță îngrozitor
  • Groază Ostil Cum să
  • Imens Umilinţă Umor
  • Uragan Grabă Hipnotic
  • Idiot Aprinde Ilegal
  • Iluzoriu Imaginație Imediat
  • Iminent Nerăbdare Nerăbdător
  • Impenetrabil Important Îmbunătățit
  • În zonă Incapabil Incapacitate
  • Incompetent Nechibzuit Crește
  • Incredibil Indecis Indulgenţă
  • Indulgent Ieftin Inferior
  • Informativ Înfuriat Ingrediente
  • Nevinovat Inovatoare Nebun
  • Nesigur Insider Insider
  • Insidios Inspirat Inspirator
  • Economii instantanee Imediat Instructiv
  • Intel Inteligent Intens
  • Interesant Intrigant Introducand
  • Invazie Investiție Imbracat cu fier
  • Ironclad Irezistibil Irs
  • Jackpot Temniță Atrăgător
  • Gelos Primejdie agitat
  • Jovial vesel Jubilant
  • Critic Jumpstart Tocmai am ajuns
  • Pasionat Kick Ass Kickstart
  • Stie tot Șchiop Cel mai mare
  • Lasciv Ultima sansa Ultimul minut
  • Ultimul Cele mai recente A rade
  • Razand Lansa Lansare
  • cu lux Proces Lăsat în urmă
  • Legendar Legitim Liberal
  • Eliberat Linge Minciuni
  • Schimbare de viață Durata de viață Ușoară
  • Însuflețit Probabil Limitat
  • Literalmente Puțin știut Dezgustător
  • Singuratic Se profilează Ratat
  • Pierdut Dragoste Nebun
  • Pândind Pofta de lux
  • Luxos Minciuna Magie
  • Magic Magnific Mainstream
  • rău intenționat Mamut De manipulare
  • Marcat în jos Masiv Maul
  • Mediocru Meditativ Coltdown
  • Memorabilitatea Memorabil Ameninţător
  • fascinant Meticulos uluitoare
  • Minimalist Miracol Mired
  • Răutăcios Îndoielnic Pierde
  • Greşeală Monetizați Bani
  • Bani înapoi Scăparea de bani Monumental
  • Cel mai important Motivat Lasă gura apă
  • Crimă Mister cui
  • Gol Natural Obraznic
  • nazist Nest Egg Nu
  • Nou Coșmar Nu e bine
  • Fara obligatii Nimeni Nu Vorbește despre Fara intrebari
  • Niciun risc Fără obligaţii Necontrolant
  • Remarcat Noutate Acum
  • Detestabil Obsedat Obsesie
  • Evident Ciudat Dezactivat
  • În afara limitelor Neoficial Ofensator
  • Oficial bine La cerere
  • Deschis la minte Oportunități Optimist
  • Calvarul În afara legii Revoltătoare
  • Remarcabil A depasi Foarte bucuros
  • Peste noapte Copleşit Dureros
  • Nedureroasă Silitor Palid
  • Panică Intrat în panică Paralizat
  • Pasionat Jalnic Plătește zero
  • Rambursare Pune în pericol Nedumerit
  • Perspectivă Pesimist Pionierat
  • Piranha Capcană jalnic
  • Placid Ciuma Jucat
  • Jucăuş Mulţumit Smulge
  • Prăbușire Plonjează Otravă
  • Otrăvitoare Sărac Popular
  • Portofoliu Livră Puternic
  • Neputincios Practic Absurd
  • Prestigiu Preț Neprețuit
  • Mândrie Închisoare Confidențialitate
  • Privat Privilegiat Premiu
  • Productiv Profesional Profit
  • Profitabil Profund Promiscuu
  • Promițătoare Promova Proteja
  • Protejat Dovedit Provocator
  • A provoca Psihologic Pummel
  • Lovi cu pumnul Pedepsi Puroi
  • Cvadruplu Calitate Certăreţ
  • Pornire rapidă Rapid Repede
  • Liniște Radiant Rar
  • Vorace Rebel Rezistent la recesiune
  • Socoteala Recunoscut Recomanda
  • Recrea Redus reflectorizant
  • Refugiat Restituire Rambursabil
  • Respinge Relaxat Eliberare
  • De încredere Remarcabil Replica
  • Raport mustrare Respins
  • Respingător Cercetare Resentiment
  • Descurcăreț Responsabil Receptiv
  • Odihnit Restricţionat Rezultate
  • Răzbunând Dezvălui Dezvăluind
  • Răzbunare Răzbunător Revizitat
  • Revoltător Revoluţionar Răsplată
  • Bogat Ridicol Riscant
  • Nituire Recrut zbuciumat
  • Ruina Reguli Nemilos
  • Sabotarea Sacru Sadic
  • Din pacate Tristeţe Sigur
  • Siguranță Vânzare Sampler
  • Sarcastic mulțumit Sălbatic
  • Sălbăticie Salvați Economii
  • Pricepere Înșelătorie Scandal
  • Scandalos Rare Speriat
  • Infricosator disprețuitor Ţipăt
  • Agenda secretă Complot secret
  • Secret Secrete Sigur
  • Securitate Seducător clocotind
  • Prinde Selectat Ură de sine
  • Autosuficient Senzaţional Fără sens
  • Senzual Senin Severă
  • Sex Sexy Tremurând
  • Ruşinos Nerușinat De rușine
  • Sfărâma Shellacking Şocant
  • Ar trebui să Perspicace Bolnav Și Obosit
  • Semne prostesc Simplu
  • Simplitate Simplificat Simplist
  • Sincer Păcătos Păcate
  • În șase cifre Dimensiune Îndemânare
  • Rachetă sacrificare Sclav
  • Dormit Viclean
  • Lovitura Zâmbitor Îngâmfat
  • De contrabandă Trage cu ochiul Ascuns
  • plângând Snob Îngâmfat
  • Mucos Avânta Avântându-se
  • Solid Soluţie lovitură
  • Special Spectaculos Rapid
  • Legator de vrăji Coloana vertebrală Spirit
  • Însuflețit Duşmănos Spoiler
  • Spontan În lumina reflectoarelor Spunky
  • zvârcolindu-se Grajd uluitoare
  • Uimitor Stabil Ascuns
  • Aburos Pas cu pas Încă
  • Stoic Ciudat Sugruma
  • Strategie Accentuat Puternic
  • Sugerat cu tărie Lupta Înțepenit
  • Studii Uimitor Prost-simplu
  • Prost Voinic Sublim
  • A reusi Succes De succes
  • A suge Brusc Suferi
  • Însorit Supra-umană Superb
  • Supraalimentare Superior Sprijinit
  • de susținere Sigur Foc Sigur
  • Sigur Surge Creștere
  • Surprinde Uimit Surprinzător
  • Supravieţuire Supravieţui Suspicios
  • Transpirat Demn de leșin Leşin
  • țintit Ţipător Şicana
  • Tehnologie Se clatina Ispititor
  • Tenace încordat Teribil
  • Teribil Îngrozit Înfricoșător
  • Teroare Terorist Testat
  • Recunoscător Adevarul A ameninta
  • Amenințat încântat palpitant
  • Asasin Bifat Gâdilat
  • în timp util Astăzi Tortura
  • Toxic Istoric Secret comercial
  • Tragedie Tragic Transforma
  • Transparenţă Capcană Prins în capcană
  • Trauma Perfidă Comoară
  • extraordinar Tendinţă Trucuri
  • Declanșatoare Triplu Triumf
  • Cu adevărat Încrezător Demn de incredere
  • Adevăr Sincer
  • Tremurând Final
  • Nealterat Modest Neautorizat
  • Necrezut Neîncărcat Nepăsător
  • Necenzurat Incert Incomod
  • Necondiţionat Incontrolabil Neconvențional
  • Descoperită Netăgăduit Sub preț
  • sub acoperire Subteran Îndepărtat
  • Subutilizat Neașteptat De neuitat
  • Nemaiauzit Fără grabă Dezinteresați
  • Unic Nejustificat În neștire
  • Dezlănțuit Nelimitat Deblocați
  • De neegalat Nesigur Nu răspunde
  • Nevăzut Instabil De neoprit
  • Nesigur De neîntrecut Neexploatat
  • Neobișnuit Up-sell Optimist
  • Înălțat Înălțător Îndemn
  • Urgent Util Inutil
  • Valida Valoare Valoros
  • Valoare Învinge Vaporiza
  • Veninos Verifica Vibrant
  • Vicios Victimă Victorie
  • Viguros Vilificat Răzbunător
  • Încălcat Violent Volatil
  • Vulnerabil Aşteptare Dorit
  • Vreau Avertizare Deşeuri
  • Slab Bogatie Ciudat
  • Ce nu-ți spune nimeni Bici Enorm
  • Rău Sălbatic Vointa
  • Reținut Minunat Minunat
  • Lume Îți faci griji
  • Cel mai rău Merită Rănită
  • Wreaking Tineresc Zen
  • Zinger Ucide Ucide
  • Ucis Ucidere Sfârâie
  • Sfârâie Sfârâit Sfârâit
  • Sfârâitor Turboalimentare Turbo-încărcare
  • Provocare Descoperi Implora
  • Nepopular Impresionant Jenant
  • Senzaţional Păcătos Zen
  • Surprinzător În viaţă Ciudat
  • Vorace Leneş Evita
  • Demoralizant Problemă Îngrozitor
  • Atac Traumatizat Insultă
  • Oribil Iad Neobosit
  • Maestru Perfect Super
  • Crea bătătorit Adânc
  • Prindere Rece Serios
  • Invidie Lucrativ Fura
  • Aparține
  • Stop Polarizant Domina
  • Este aici Contrabandă Grozav
  • Distracţie